מישהו רץ אחריו? עמיר פרץ לביבי: תחסוך את הטלפונים, לא נשב איתך

יו"ר העבודה-גשר הצהיר כי לא ישב בממשלה עם נתניהו: "שאיש לא ינסה לפתות אותי. אין לכם במה" • כפי שאסור להחרים את איימן עודה, אסור להחרים את החרדים ואת נציגיהם בכנסת!"
אריה ריבקינד
י"ט אלול התשע"ט / 18.09.2019 21:10

יו”ר מפלגת העבודה-גשר, חבר הכנסת עמיר פרץ, מתכוון לעמוד בהבטחת הבחירות שלו – ולא לשבת בקואליציה בראשות בנימין נתניהו.

“אמרנו, התחייבנו, נקיים”, הדגיש פרץ בהצהרה משותפת שנשא עם יו”ר גשר אורלי לוי-אבקסיס בבית העיתונאים בתל אביב.

ח”כ פרץ פנה לנתניהו: “אדוני ראש הממשלה, אני יודע שאתה אדם עסוק, יש לך עיסוקים רבים, את הטלפון אלינו אל העבודה גשר תחסוך מעצמך.

“אני כבר הייתי שר ביטחון, סגן ראש ממשלה, יו”ר ההסתדרות. אני לא מחפש תפקיד. שאיש לא ינסה לפתות אותי. אין לכם במה. אמרנו. התחייבנו. נקיים. לא נשב עם נתניהו!”

“אמש שוחחתי עם יו”ר כחול לבן בני גנץ. בימים הקרובים אנחנו ניפגש. אנחנו אמנם לא מפלגה גדולה, אבל אנחנו כן תנועה גדולה.

“אומר זאת חד וברור: גם הרשימה הערבית המשותפת צריכה להיות מוזמנת אל שולחן המו”מ! אין שינוי היסטורי בלי תיקון היסטורי! כפי שאסור להחרים את איימן עודה, אסור להחרים את החרדים ואת נציגיהם בכנסת!”

פרץ הוסיף: “ההסתה של נתניהו היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית.  ההסתה של נתניהו נגד האזרחים הערבים בלתי נסבלת. מי שרוצה להיות ראש ממשלה בישראל צריך להוקיע אותה לגנות אותה ולגרש את השפה הגזענית מהשיח הפוליטי בישראל. אנחנו לא מתכוונים לרדת להילוך שני שלישי. הדרייב שלנו יהיה קדימה. אני מתכוון לפתוח את שערי המפלגה לעשרות אלפי תומכים חדשים”.

לוי-אבקסיס אמרה על התוצאות: “כולם רצו לשתות אותנו. החיבור בין עמיר לביני הוא חיבור אמיץ, הוא חיבור אסטרטגי ארוך-טווח, ואנחנו בונים פה בית חדש שיש בו מקום לכולם”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בחירות מ"ס 3
    20/09/2019 11:46
    יצחק כהן
  1. בשניות פרץ הוריד שפם…בשלישית יוריד את הגבות המחוברות 🤣😂🤣😂😎😎😎

  2. פרץ
    20/09/2019 13:14
    גו עמר
  3. היחידי שרוצה לרדוף אחריך זה בני סלע