לוקח אחריות? מתנצל? כך איתמר בן גביר מגיב על התבוסה המחפירה

המפלגה בראשות איתמר בן גביר קיבלה כשני מנדטים ונשארה הרחק מאחוז החסימה • בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו הוא מאשים את כלי התקשורת, את עמית וחגי סגל, ואת מנהיגי המחנה הלאומי שלדבריו פעלו נגד 'עוצמה יהודית'
חרדים 10
י"ח אלול התשע"ט / 18.09.2019 18:25

שקר לא אעשה בנפשי. אני מאוכזב, עצוב, כואב ודואב. סברתי שאפשר לנצח, אבל היו כאלה שעשו הכל כדי שלא ננצח.

בראש ובראשונה ראש הממשלה בנימין נתניהו שבצעד תמוה וחסר הסבר בחר “ללכת לנו על הראש” ולא להפסיק לתקוף, בשעה שהיה צריך ללמוד מגנץ ולפיד שחיבקו את עמיר פרץ שגם הוא התנדנד על אחוז החסימה. מי שרוצה לעזור לימין לא יורה בנגמ”ש.

הבאים בתור הם כמובן נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ היהיר והשחצן שלצערי היום ברור לכולם מה הוא הביא לחיבור הקודם איתנו.

הרי אם עוצמה מביאה שבעים שמונים אלף קולות זה אומר שסמוטריץ והרב פרץ שווים ביחד פחות (לכל היותר שלושים אלף מצביעים כל אחד), ועל רקע זה אפשר להבין כמה התפשרנו בפעם הקודמת כשהסכמנו לקבל מקומות חמש ושמונה בשעה שאנחנו יותר חזקים מפרץ וסמוטריץ ביחד.

אחרונים ברשימה, אנשי “העיתונות” המגזרית כמו בשבע וערוץ 7 וכמובן עמית וחגי סגל שחושבים שהציונות הדתית זה הם, ועשו לנו מה שהם קובלים כל הזמן נגד התקשורת השמאלנית – די אם תסתכלו בעיתון בשבע של השבת האחרונה שבו הטור הראשון היה נגד עוצמה, השני נגד עוצמה, גם השלישי, הרביעי החמישי והשישי ולקינוח ואיזון.. גם הטור השביעי היה נגד עוצמה….

לצערי, החשש שלי שחלק מהגורמים שהזכרתי לא באמת רוצים כאן ממשלת ימין אמיתית. התובנה שלי הבוקר הזה שנתניהו לא רצה אותנו בהגה לידו כי הוא באמת לא רוצה לעשות כאן שינוי אמיתי – לא בביטחון, לא במשפט וגם לא בכלכלה.

התובנה שלי שסמוטריץ לא רצה שיהיו לידו גורמים שיציגו באור שלילי את העובדה שהוא מוכן לפשרות מרחיקות לכת כדי לשבת בממשלה, וגם בנט שמגדיר את עצמו כקרוב הרבה יותר ליאיר לפיד מאשר אלינו ממש לא רצה את עוצמה יהודית בכנסת.

לא יעזור להם! נמשיך לומר את האמת, נמשיך לפעול למען עם ישראל וארץ ישראל! נמשיך להיות כאן ולפעול כאן, כי זה בנפשנו, ואין לנו מנדט לוותר על זה!

אני פונה אליכם בבוקר הזה ומבקש מכם להרים את הראש, לזקוף קומה! אכן, ספגנו, נפגענו וחטפנו, אבל כמו שאמרתי לכם לאורך כל התקופה: יש לנו כתפיים רחבות, וכאשר אנחנו עם האמת שלנו, אנחנו לגמרי שלמים עם עצמנו.

אוהב אתכם ושלכם,
איתמר בן גביר

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סתם!
    18/09/2019 20:45
    רני
  1. סתם שרף קולות לימין סתםםם כי הוא ראש בלטה!שלא תבינו אותי אני מעריץ אותו ואת דעותיו הוא דובר אמת מהשטח וזו המציאות אבל כרגע אין לו קהל שחושב שזו הדרך לטפל בבעיות!

  2. תודה לך
    18/09/2019 20:51
    נאור
  3. פעם הבאה נצליח יותר תודה על ההיזדמנות להצביע לרעיון ולמחשבה שלי או לפחות לכיוון

  4. אבי
    20/09/2019 12:40
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. איש חצוף ידע שסיכויו קלושים והרס מאוד לימין
    תחשבו עוד מנדטים לימין פחות לשמאל נתניהו היה בעמדת כוח ברורה

  6. עוצמה
    20/09/2019 15:18
    נאמנה
  7. איתמר בן גביר,אין כמוך.אני אשה מבוגרת,ראיתי הרבה בחיי,עברתי במדינה הזאת הרבה שלבים,אבל שיהיה ברור,האמת מנצחת.מתי ילמדו כבר המגזר הזה,לא ללכת כפופים לפני החילונים,.זרקו אתכם מהבתים,אף אחד לא אסף אתכם,את הבנות,הופכים לבנים,מחטיאים בכוח את הבחורים,מצב חולני במקום לטפל,להפוך אותנו ללא נורמלים,תנו ידלמי שרוצה להביא את העם היהודי למקומו.מצוין,עוצמה יהודית נלחם שוב ושוב על דרך האמתעד שזו תצליח.שבת שלום.