האם זו עוד הוכחה שגם הנשיא טראמפ מאוד רוצה שנתניהו ינצח?

נשיא ארה"ב צייץ בטוויטר כי הוא שוחח עם ראש הממשלה על המהלך ש"יעצים עוד יותר את הברית האדירה בין המדינות" • הודיע כי הוא מצפה להמשיך לדון בה עם נתניהו "אחרי הבחירות הישראליות כשניפגש בעצרת האו"ם החודש!"
אריה ריבקינד
י"ד אלול התשע"ט / 14.09.2019 20:21

דונלד טראמפ רוצה את בנימין נתניהו: נשיא ארצות הברית צייץ היום (שבת) בטוויטר על שיחה שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בטלפון בעניין ברית הגנה בין ארצות הברית וישראל – וכתב: “ישנה אפשרות לקידום ברית הגנה עם ישראל לאחר הבחירות”.

טראמפ המשיך וכתב כי הוא מצפה להמשיך את הדיונים בנושא בזמן פגישתו עם נתניהו, בעצרת האו”ם הצפויה להתקיים שבוע לאחר הבחירות בישראל.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, טען טראמפ כי ברית זו “תעצים עוד יותר את הברית האדירה בין שתי המדינות”.

נתניהו הגיב: “תודה לך חברי הטוב, הנשיא טראמפ. למדינה היהודית לא היה מעולם חבר טוב יותר בבית הלבן. אני מצפה למפגש איתך באו”ם ולקידום ברית ההגנה ההיסטורית בין ארצות הברית לישראל. נמשיך ביחד בעוצמה מלאה במאבק המשותף נגד הטרור. אלוהים יברך את אמריקה, אלוהים יברך את ישראל!”

ביום חמישי שב נתניהו מביקור בסוצ’י, שם הוא פגש את הנשיא פוטין ושוחח עמו בהתבססות האיראנית בסוריה.

הביקור ברוסיה בא לאחר ביקור קודם של נתניהו בלונדון, במהלכו נפגש עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג’ונסון ועם שר ההגנה האמריקני.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טראמפ
    15/09/2019 00:59
    המצליפה
  1. כל הכבוד לך נתניהו
    שצעדת את מדינת ישראל להשגים
    כאלה כבירים. גם עים ארצות הברית
    גם רוסיה הודו מעצמות גדולות כמו סין יפן צרפת איטליה אנגליה גרמניה כולם היו כאן. כל הכבוד בעזרת השם. שתמשיך להוביל

  2. פעם ב1000 שנה
    15/09/2019 09:31
    משה קטן
  3. יש לנו חבר אמיתי בעל השפעה עולמית שמצהיר בגלוי שהוא בעד ביבי.חברים אל תיתנו לחובבנים האחרים את ההגה של המדינה.חבל שנאבד את המנהיג שלא מפסיק לעבוד קשה בעד שאנחנו נישן טוב.תיזכרו טוב שהשמאל המכוער ימסור לערבים תמדינה שלו.תיזכרו מה אמר תמיד ערפת בגלוי.שהיהודים כולם יטבעו בים .החלום של כולם להשמיד אותנו.אין לנו מדינה אחרת.לוחמים רבים מסרו את החיים שלהם על מנת שניחייה פה בשקט.אז בבקשה ממכם רק ליכוד גדול מנצח.לא עודה ולא אחמד טיזי ולא גנץ רק ביבי

  4. קישקוש מארץ הקשקושים.
    15/09/2019 16:40
    פיסטוק
  5. כבר נאמר שהקונגרס לא מאשר בריתות עם מדינות שאין להן גבולות מוכרים ומוסכמים. כך שיש לנו פה עוד פייק ניוז של ביבי שלא מפסיק להלעיט אותנו בשקרים שלו.

  6. בחירות
    16/09/2019 06:14
    אב
  7. התשובה היא כן!!!!
    גם טראמפ מבין שאין כרגע מחליף לנתניהו! ולמה להחליף אדם מוכשר כל כך באחר??? שרחוק ממנו שנות אור.
    יתרה מכך מהלכים מדיניים חשובים עומדים על הפרק, עם מי האמריקאים עלולים להתדיין ? עם מי שמוכר את שטחי ארץ ישראל בעבור נזיד עדשים??? נתניהו הוא שמסוגל לשמור (כשליח ה’)על מה שהופקד בידו