בכיר: בן גביר לא יהיה שר בממשלת נתניהו I ליברמן: לא נשב עם עוצמה

בימים האחרונים בוצעו על ידי הליכוד שלושה סקרים פנימיים, כאשר באחרון מביניהם איתמר בן גביר לא עובר את אחוז החסימה • גדעון סער: יכנסו לממשלה? אינני יודע אם הם אפילו יעברו את אחוז החסימה
אריה ריבקינד
י"ג אלול התשע"ט / 13.09.2019 13:55

גורם בכיר בליכוד התייחס הבוקר (שישי) להתמודדות של מפלגת עוצמה יהודית בבחירות לכנסת ה-22, ואמר כי האפשרות שאיתמר בן גביר יתמנה לשר בממשלה היא “לא ריאלית. הוא לא יהיה שר בממשלת נתניהו”.

כפי שפורסם בחרדים 10, ביום רביעי אמר ראש הממשלה כי כל הצבעה לבן גביר כמוה כזריקת הקול לפח, אולם למחרת, לפני שהמריא לרוסיה, אמר כי בסקרים פנימיים של הליכוד המפלגה דווקא עוברת את אחוז החסימה.

אמירה זו של נתניהו באה מספר שעות אחרי שיהודה שלזינגר דיווח ב’ישראל היום’, כי כמה סקרים פנימיים שערכה הליכוד הראו כי ‘עוצמה’,  לא תצליח לעבור את אחוז החסימה.

הגורם הבכיר הסביר את הפרסומים הסותרים על מצבה של ‘עוצמה’ בסקרים הפנימיים של הליכוד. לדבריו, בימים האחרונים בוצעו על ידי הליכוד שלושה סקרים פנימיים, כאשר באחרון מביניהם איתמר בן גביר לא עובר את אחוז החסימה.

ח”כ גדעון סער התייחס הבוקר לאפשרות שעוצמה יהודית תיכנס לממשלה, ואמר בריאיון לכאן רשת ב: “בינינו לבינם יש הבדלים מהותיים. אינני יודע אם הם אפילו יעברו את אחוז החסימה ואינני יכול להתייחס לספקולציות”.

יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, אמר היום כי מפלגתו לא תיכנס לממשלה עם מפלגת עוצמה יהודית.

“פחות מעניין אותי מי יהיה ראש ממשלה”, אמר ליברמן בפאנל בחירות בגבעתיים, “אנחנו לא ניכנס לקואליציה עם משיחיים, עם איתמר בן גביר”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עם בן גביר אין הגנה לבית המשפט העליון
    14/09/2019 22:02
    דורון
  1. ראש הממשלה הוא מגן מספר אחד של בית המשפט העליון והפרקליטות.
    בכל ממשלותיו דאג להציב שר/ה בכיר/ה שיטיל וטו על פגיעה ב”שלטון החוק” השומר על צביונה החילוני ליברלי של מדינת ישראל ובתקופתו היא הקרובה ביותר להפוך למדינת כל אזרחיה.
    לכן אף לא הקים ממשלת חלומות לפני 3 חודשים שעבורו היא ממשלת “בלהות”.
    כעת ברור מדוע לבן גביר לא יכול להיות חלק מממשלתו.

  2. נשמה טהורה קח צעד אחורה.
    15/09/2019 12:07
    בן-גביר.
  3. גם אני נמנה על אלה שרצו להצביע עבורך כדי שתהיה בפנים.
    הסקרים שמראים לכאורה שכאילו אתה עובר הם מגמתיים כדי לאבד קולות לימין.

    אין זה הזמן למשחקי גאווה או כח.
    גלה אחריות לאומית ותפרוש כמו גבר כדי שלא תיזכר לדראון עולם כמי שבגללו קיבלנו חלילה ממשלה של ערבים בישראל.
    בבקשה ……