יולי אדלשטיין על המצלמה: “איימן עודה עשה ‘פיגוע’ בציבור הערבי”

יו"ר הכנסת מותח ביקורת חריפה על הפרובוקציה של יו"ר הרשימה המשותפת כלפי ראש הממשלה במליאה: "צופה בבית שלא נמצא שנים בכנסת ורואה את זה - אומר: 'תראה את האנשים האלה'. זה ממש פיגוע"
אריה ריבקינד
י"ב אלול התשע"ט / 12.09.2019 14:44

יו”ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין תקף היום (חמישי), בכנס ‘בוחרים לחשוב’ של המכון הישראלי לדמוקרטיה ובית יגאל אלון, את יו”ר הרשימה המשותפת.

“מה שעשה אתמול ח”כ איימן עודה, יו”ר הרשימה המשותפת, היה לא פחות מפיגוע בציבור הערבי ובדו קיום הרבה יותר מחוק המצלמות”, אמר יו”ר הכנסת.

“כשאתה יוצר פרובוקציה, צופה בבית שלא נמצא שנים בכנסת ורואה את הכמעט מגע הזה שיצר עם ראש הממשלה ואומר: ‘תראה את האנשים האלה’. זה ממש פיגוע.

“מי שרוצה דו קיום צריך לזכור שיש שני מרכיבים: לעשות הכל למען שוויון וגם להיאבק בקיצונים שמנסים פעם אחר פעם לפגוע בדו קיום

ביזיון במליאה: כך עודה מתנפל עם מצלמה על נתניהו – ומורחק • צפו

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עודה
    13/09/2019 15:33
    בבר
  1. אני לא יודע עם זה חבר כנסת.זה כמו אזמי בשארה אבל מה אני יודע שהוא עשה לדו קיום נזק הוא פשוט חושב יותר מדי רחוק על דברים שלא יוכלו להתגשם גם עם עודה יעלה לשמים וירד ביבי עושה לבני דודים בית ספר כי הם לא רוצים בדו קיום אין עוד הרבה זמן ביבי ממשיך להיות ראש ממשלה יתן לעודה וטיבי וכחול לבן לירקוד עוגה עוגה עוגה במעגל מחוגה מיסתובבים כל הזמן עד אשר לא ימצאו שום מקום בפוליטיקה הישראלית לצמיתות

  2. חיל איור
    13/09/2019 17:49
    לעייף ערבים כנסת.לפני יובא סוף עולם
  3. כן