אופיר שקד, בעלה של יו”ר ‘ימינה’: זה מה שגרם לי להפוך לאיש ימין

אופיר שקד בעלה של יו"ר ימינה על דעותיו הפוליטיות: "התפכחתי עם השנים. ההתנתקות הייתה הקש ששבר את גב הגמל" • מדוע הוא פתאום מתראיין, מה הייתה התגובה כש'הימין החדש' לא עברה את אחוז החסימה, ומה הוא חושב על הרעיון שאשתו תהיה ראש הממשלה?
אבי כץ
י"ב אלול התשע"ט / 12.09.2019 12:00

אופיר שקד, בעלה של יו”ר ימינה איילת שקד, העניק הבוקר (חמישי) ראיון לירון דקל ועמית סגל בכאן רשת ב’ וסיפר, בין השאר, על התהליך הפוליטי שעבר בשנים האחרונות.

“הסכמתי להתראיין כי אני רואה את איילת איך היא עובדת כל כך קשה, נלחמת, מתרוצצת ואמרתי שאני אתן כתף, אכנס מתחת לאלונקה”, סיפר.

שקד לא מתרגש משתיית המנדטים של ראש הממשלה: “אני מאמין גדול גם בדמוקרטיה הישראלית, גם בחכמת ההמונים”.

שקד סיפר איך פעם היה קרוב בדעותיו לשמאל הפוליטי, אך “התפכח”. “בכל זאת נולדתי בקיבוץ, קיבוץ גונן, אבל התפכחתי עם השנים. זה היה תהליך ארוך. הקש ששבר את גב הגמל, אפשר לומר ברזל, זה היה ההתנתקות. סביב ההתנתקות עוד היו לנו קצת וויכוחים אידיאולוגים, אבל כל מה שאני אמרתי שגיתי וכל מה שהיא אמרה היא צדקה”.

הוא הוסיף: “לא אמרתי שזה יביא שלום, אבל אמרתי לפחות תהיה לנו את הלגיטימציה, כולם יהיו איתנו הכל יהיה בסדר וכל מה שהיא אמרה קרה כמובן”.

בבחירות האחרונות, להפתעת רבים, מפלגת ‘הימין החדש’ לא עברה את אחוז החסימה. “היה הלם גדול אחרי הבחירות האחרונות אבל פתאום מתאוששים, קמים. בבית פתאום אתה רואה שהחיים באזרחות הם לא כאלה רעים, אפילו טובים. ה’אוי לא’ היה פחות על זה שהיא נכנסת פתאום לדבר הזה, אלא על עוד מערכת בחירות”.

על הקריירה הפוליטית של רעייתו אמר: “אני מעדיף אישה עם ברק בעיניים ועושה מה שהיא אוהבת ונמצאת קצת פחות בבית. אני זוכר את זה כשהיא הייתה מהנדסת בהייטק, היא לא הכי התחברה לזה בעולם, היא הייתה יותר כבויה. זה מה שמניע אותה, גם אם היא קצת פחות בבית אבל היא מאושרת, היא עם ברק בעיניים ומרוצה מהעשייה שלה – אז אני מעדיף את זה”.

ומה הוא חושב על הרעיון שאשתו תהיה ראש הממשלה?

“אני לא רוצה, אבל מה שהיא רוצה, אני החלטתי שמה שהיא מחליטה – אני אחריה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מקסים
    12/09/2019 13:01
    פרח
  1. כל כך יפה שיש איש ששמח לראות את השמחה והאור בעיניים של זוגתו.

  2. חמודה
    12/09/2019 21:01
    משה קטן
  3. חבל שעבר חתול שחור בינך לבין ביבי.אהיה שמח שאת תחזרי למעמדך הראוי.הצלחה רבה לך אישה יקרה