מה אמר נתניהו לאופיר שקד, בעלה של איילת, כאשר השניים נפגשו?

בעלה של יו"ר מפלגת ימינה, חולק שבחים לאישה שלצידו: "איילת עשויה מחומרים של ראש ממשלה. היא מונעת מהדברים הנכונים, ערכים ואידיאולוגיה" • ומתי הוא, כבן קיבוץ שהצביע לרבין ופרס, עבר לצד הימני של המפה?
חרדים 10
י"ב אלול התשע"ט / 12.09.2019 11:14

אופיר שקד, בעלה של יו”ר ימינה, העניק ראיון נדיר לאביעד פוהורילס במוסף ‘שישבת’ של ‘ישראל היום’.

שקד, רס”ן במילואים ועד לא מזמן טייס קרב בחיל האוויר, משמש כיום מדריך טיסה בבסיס חיל האוויר בחצרים, ובשאר הזמן תומך בקריירה הפוליטית הסוערת של אשתו.

בשל אופי הקריירה הצבאית שלו, הוא העדיף עד כה להישאר מאחורי הקלעים. כעת הוא מתראיין לראשונה.

“איילת עשויה מחומרים של ראש ממשלה”, אמר. “היא מונעת מהדברים הנכונים, ערכים ואידיאולוגיה. היא פוליטיקאית על שיודעת לחבר בין אנשים, מדברת בגובה העיניים ויודעת לקבל החלטות בקור רוח ובצורה מדהימה. בקיצור, יש לה את זה”.

בראיון שהתקיים בבית משפחת שקד בתל אביב, סיפר אופיר, שגדל בקיבוץ גונן והתחנך על ערכי מפלגת העבודה והתמיכה ביצחק רבין ובשמעון פרס בבחירות 1992 ו-1996, מתי ואיך התפכח מבחינה רעיונית ועבר לצד הימני של המפה הפוליטית.

“כשדיברו על ההתנתקות מיישובי גוש קטיף, הייתי בהתחלה בעד התהליך”, סיפר. “לזכותה של איילת, שהיא העריכה שעזה תהפוך אחרי נסיגה למדינת טרור. היא צדקה לגמרי”.

שקד סיפר כי מעולם לא נפגש עם שרה נתניהו, והיה לו מפגש אחד עם ראש הממשלה נתניהו, בתקופה ששקד שימשה ראש לשכתו: “הוא פנה אלי ושאל ‘אתה זה הסובל?’.

הראיון המלא יפורסם מחר ב’ישראל היום’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות