סקרים פנימיים בליכוד: בן גביר לא יצליח לעבור את אחוז החסימה

כמה סקרים פנימיים שערכו בליכוד הראו כי 'עוצמה יהודית' לא תצליח - בניגוד לסקרים החוזים לה ארבעה מנדטים - לעבור את אחוז החסימה • לפי הנתונים, מדובר ביותר מ־100 אלף קולות שייזרקו לפח • בשמאל פועלים להטעות את הסוקרים • בליכוד הולכים בכל הכוח על מצביעי מפלגות הימין
אריה ריבקינד
י"ב אלול התשע"ט / 12.09.2019 01:34

חמישה ימים לפתיחת הקלפיות: במפלגת הליכוד בליכוד החליטו ללכת בכל הכוח על מצביעי מפלגות ‘עוצמה יהודית’ של עו”ד איתמר בן גביר ו’ימינה’ בראשות איילת שקד.

לפי דיווח של יהודה שלזינגר ב’ישראל היום’, כמה סקרים פנימיים שערכה הליכוד הראו כי ‘עוצמה’, על אף שבשבוע האחרון עברה את אחוז החסימה במה סקרים של כלי התקשורת – שחזו לה ארבעה מנדטים – לא תצליח לעבור את אחוז החסימה.

מדובר ביותר מ־100 אלף קולות שייזרקו לפח וייגרעו ממניין המנדטים של מחנה הימין.

בעקבות נתונים אלה יצא נתניהו בראיון שהעניק אתמול לערוץ 7 – נגד הכוונה להצביע למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה.

“מי שרוצה להצביע לעוצמה יהודית או ל’נעם’ – השתגעתם? אנחנו נפסיד את הבחירות. כמה פעמים נחזור על הטעות הזאת?” אמר ראש הממשלה.

יצוין, כי מתי טוכפלד, הפרשן הפוליטי של ‘ישראל היום’, סיפר כבר בתחילת השבוע, כי בשמאל מריצים קמפיין הקורא לאנשיהם לשקר בסקרים.

לדבריו, המטרה היא להצהיר בסקרים כי הם מתכוונים להצביע עבור מפלגת ‘עוצמה יהודית’, וזאת כדי להגדיל את כוחו של איתמר בן גביר, לחזק את סרבנותו לפרוש – ובכך לגרום לאיבוד קולות גדול יותר לגוש הימין.

בימים האחרונים נחשפו גם פוסטים וציוצים המאשרים את המגמה הזו.

גורמים בסביבתו של בן גביר אמרו אתמול ל’ישראל היום’: “יש לנו תחושה שגורמים סביב ראש הממשלה פשוט דוחפים אותו לממשלת אחדות. הרי גם הסקרים הפנימיים שעשו בלשכתו מלמדים כי יש סחף לעוצמה שמקבלת ארבעה מנדטים ויותר. החשש הוא שנתניהו התייאש מלהקים ממשלת ימין אך אנחנו לא התייאשנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן גביר
    12/09/2019 08:00
    אב
  1. בבקשה מר בן גביר היקר, פרוש!!!! אסור לנו לאבד קולות בימין, אחרת זאת תהיה בכיה לדורות, כי ברגע שהשמאל יאחז בשלטון, ניגמר הסרט , ניגמרה תורת ישראל והמדינה תלך ותתפורר…דגימה לשלטון השמאל היתה בשנות החמישים שישים. זה היה מספיק. שלא לדבר על אחינו הערבים ,שדי לצפות בכנסת ישראל השבוע ,כדי לראות את הבזוי איימן עודה מתנהג לראש ממשלת ישראל, לא לשכוח שראש ממשלה ניבחר משמיים!!! אנא פרוש וטובה שעה אחת קודם.