מסע היסטורי: מרן הגר”ח קניבסקי בעצרת באופקים • שידור חוזר

מחר ייצא מרן הגר"ח קניבסקי לצפון, שם ישתתף בשתי עצרות ענק - בעפולה וברכסים • במוצ"ש: כנס היסטורי בת"א • עצרות הענק מתקיימות לאור דבריו הנוקבים של הגר"ח על חשיבות מערכת הבחירות לעתיד היהדות החרדית בארץ ישראל • ביום שני: מעמד תפילה מיוחד בבית החיים בבני ברק
חרדים 10
י"א אלול התשע"ט / 11.09.2019 18:59

ביצוע שידור: שיא לייב

מסעו ההיסטורי של מרן הגר”ח קניבסקי בעיצומו: הערב (רביעי) מתקיימת עצרת מיוחדת בעיר אופקים הדרומית, ב”מטרה לעורר את לב העם לקראת הבחירות הגורליות ביותר לעם ה’ ולתורתו”, שייערכו ביום שלישי בשבוע הבא.

במהלך העצרת יובא דבר המערכה מדברי קודשו של מרן ראש הישיבה הגר”ג אדלשטיין.

השידור אמור להתחיל בשעה 20:00.

מחר ייסע מרן הגר”ח צפונה – וישתתף בשני עצרות ענק, שייערכו בעפולה וברכסים.

המעמדים יתקיימו בהשתתפות ראשי ישיבות, גדולי תורה, חברי הכנסת של דגל התורה, עסקנים ואישי ציבור, הקהילה החרדית – ורבים מתושבי האזור.

במעמדי הקבלת פני מרן, יחולקו דגלים מיוחדים אותם יחזיקו ילדי תשב”ר, לכבודה של תורה.

עצרות הענק מתקיימות לאור הדברים הנוקבים שאמר מרן שר התורה בימים האחרונים – על חשיבות מערכת הבחירות לעתיד היהדות החרדית בארץ ישראל. זאת לצד דבריו הנוקבים של  מרן ראש הישיבה הגר”ג אדלשטיין לפעול ולהפעיל למען הגדלת הכוח של יהדות התורה בבחירות הקרובות.

דברים אלו מתחדדים בעיקר נוכח הצהרותיהם הגלויות והקולניות של שונאי הדת, המבקשים לפגוע בכל הקדוש והיקר לציבור החרדי ומטרתם לקעקע את תורת ישראל.

במוצאי שבת יגיע מרן הגר”ח לראשונה לכנס היסטורי שייערך בתל אביב. ראשי ארגוני הקירוב הפועלים בעיר מדווחים על התעוררות רבה בקרב שכבות אוכלוסייה רבות, שדבר בואו של מרן לעירם עורר בהם את הרצון לבוא ולכבד את התורה – ולהצהיר כי לא יאפשרו לשונאי היהדות לפעול נגד התורה הקדושה.

ביום ראשון יתקיים כנס רב משתתפים בירושלים, בהשתתפות מועצות גדולי התורה של דגל התורה ואגודת ישראל.

למחרת – יום שני, יתקיים מעמד תפילה בבית החיים בבני ברק בו טמונים גדולי עולם, ובהם מרן ראש הישיבה הגראמ”מ שך זצ”ל, ומרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן זצ”ל, שם יעתירו בצוותא מרן הגר”ח קניבסקי ומרן הגרי”ג אדלשטיין.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עצרת
    12/09/2019 07:46
    אב
  1. ה’ יתן לך כוח כבוד הרב קנייבסקי שליטא, בע”ה העצרות יצליחו בגדול למען הדיפת שונאי הדת הסוררים מקירבנו. אין לנו זכות קיום ללא תורת ישראל ותלמידה!!!!!!! אנני מהמגזר החרדי אך אך החרדה מפגיעה בתורת ישראל ובתלמידה מביאה אותי להצביע למפלגה חרדית. זאת התשובה לרון קובי

  2. עצרת
    12/09/2019 07:50
    אא
  3. על כבוד התורה יש להילחם בחירוף נפש, ללא תורת ישראל ותלמידה אין לנו זכות קיום כאן, וחובה למגר כל תופעה הניקראת לפיד/רון קובי . ה’ יהיה בעזרו של הרב צדיק יסוד עולם הרב קנייבסקי שליטא. שלמרות גילו המופלג הוא מתרוצץ בכל הארץ למלחמה על תורת ה.