זו השפלה: המאבטחים הבריחו את נתניהו מהבמה בגלל ירי טילים I צפו

בזמן שנתניהו נאם בכנס באשדוד נשמעה 'צבע אדום' באשקלון ובאשדוד • תושבים דיווחו על יירוטים של כיפת ברזל • בנט צייץ: "ראש ממשלה מורד מהבמה באמצע נאום כי יורים עליו טילים זוהי השפלה לאומית. הבטחון יוחזר על ידי ראשי חמאס מחוסלים" • נתניהו שב לבמה כדי להמשיך בנאומו
חיים טוויל
י"א אלול התשע"ט / 10.09.2019 21:25

אזעקות צבע אדום נשמעו הערב (שלישי) סמוך לשעה 21:07 בערים אשדוד ואשקלון ובאזורי התעשייה הסמוכים לשתי הערים.

אזרחים בעיר אשקלון דווחו על ירוט שביצעה מערכת כיפת ברזל.

דובר צה”ל מסר כי הופעלה אזעקה בערים אשקלון ואשדוד וכי  זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורטו על-ידי לוחמי כיפת ברזל.

 

בזמן שבו נשמעה האזעקה היה ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיצומו של נאום בכנס פוליטי באשדוד. הנאום הופסק על ידי המאבטחים והמשתתפים פונו מהמקום.

נפתלי בנט צייץ: “ראש ממשלה מורד מהבמה באמצע נאום כי יורים עליו טילים זוהי השפלה לאומית. חמאס הפסיק לפחד מישראל. בטחון ישראל יוחזר על ידי ראשי חמאס מחוסלים ולא מסיבות עיתונאים”.

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: “בסיום מפגש עם פעילים באשדוד נשמעה אזעקת צבע אדום וכמו כל הנוכחים נאלצתי לעזוב את מקום הארוע. אני עדיין באשדוד ואני מחזק את ידי התושבים על יכולת העמידה שהם מפגינים מול איומי הטרור. הארוע של היום מוכיח שמדיניות נתניהו, שמשמעותה כניעה לטרור, פשטה את הרגל. חייבים לשנות כיוון והשלב הראשון יהיה בקלפי ב- 17 בספטמבר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות