‘יאיר עוזב את הבית?’ I ביבי ימסור “הצהרה דרמטית” – וכולם בניחושים

אחרי מסיבת העיתונאים בה הכריז על חשיפת מספר אתרי גרעין סודיים באיראן, בהם אתר לפיתוח נשק גרעיני - ראש הממשלה מבטיח הערב עוד "הודעה דרמטית" • ההערכה: מדובר בתחום הפוליטי
אריה ריבקינד
י' אלול התשע"ט / 10.09.2019 12:16

עוד הצהרה דרמטית: ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי ימסור היום (שלישי) בשעה 17:00 בכפר המכבייה הודעה לתקשורת שהוגדרה בליכוד כ”הצהרה דרמטית”.

אולם לקראת השעה היעודה הודיעו בליכוד כי ההצהרה נדחתה בשעה.

ככל הנראה מדובר בהצהרה פוליטית, ולא מדינית.

העיתונאים הוזמנו לשעה 17:00 בכפר המכבייה, שם תינתן ההצהרה. ”אין שאלות ולא נמסור פרטים נוספים לפני 17:00″, אמר דובר הליכוד יונתן אוריך.

בחדשות 13 דווח, כי ראש הממשלה יבטיח הערב להחיל ריבונות על יישובים יהודיים ביהודה ושומרון – שתתבצע כחלק מעסקת המאה שעתיד לפרסם הנשיא טראמפ מיד לאחר הבחירות לכנסת.

גם הגולשים עסקו בניחושים: “יאיר עוזב את הבית? הוא מתגרש?” והיו גם: “הקלטה של גנץ שגם הוא מצביע ליכוד” ו”מגדל שפם?”

יו”ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, דחה את בקשת מפלגות כחול לבן והמחנה הדמוקרטי למנוע את שידורה בשידור חי את “ההודעה הדרמטית” שמתכוון נתניהו למסור.

מלצר נתן את החלטתו בעקבות תגובת הליכוד לעתירה, בה נטען כי תוכנה יהיה חדשותי ולא תעמולת בחירות.

“דבריו של המשיב 2 (נתניהו), שיאמרו במסגרת מסיבת העיתונאים – יש להם ערך חדשותי-אינפורמטיבי מובהק, אשר מטבע הדברים עשוי לזכות לסיקור תקשורתי רחב וסקרנות מטעם הציבור. אין מדובר בתעמולת בחירות אסורה ולפיכך אין מקום ליתן את הצו המבוקש”, נאמר בתגובת הליכוד.

אמש נתניהו מסר לתקשורת הודעה על הגרעין האיראני וחשף אתרים סודיים נוספים – כשאחד החשובים שבהם הוא אתר לפיתוח נשק גרעיני באבאדה.

לדברי ראש הממשלה, לאחר שבאיראן הבינו כי האתר נחשף – השמידו אותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נימאס מהדרמטיות. די....
    11/09/2019 06:46
    נב
  1. נימאס כבר מהודעות דרמטיות. די כבר עם זה…