נס גדול: הפצוע שנפצע אנושות בפיגוע הדריסה שב להכרה מלאה

נחום נביס שנפצע אנושות בפיגוע בצומת אלעזר שב להכרה מלאה • בית החולים: "להמשיך ולהתפלל, להמנע מביקורים, שכן עודנו חלש וזקוק למנוחה ולטיפולים נוספים"
חיים טוויל
ט' אלול התשע"ט / 09.09.2019 19:29

בשורה משמחת: נחום נביס, שנפצע אנושות בפיגוע הדריסה בצומת אלעזר בגוש עציון לפני שלושה שבועות, שב להכרה מלאה.

מבית החולים נמסר הערב (שני) כי הוא מתקשר עם בני משפחתו, מבצע פקודות ומתאושש לאט לאט, והיום הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי למחלקת אשפוז רגילה.

“נחום בן ה-17 פונה להדסה ביום הפיגוע כשהוא במצב אנוש, עם פגיעת ראש חמורה. הוא נותח מיידית על ידי הנוירוכירורג ד״ר סמואל מוסקוביצ’י והמרדים ד״ר אבו-ג׳אריס תאמר, בניתוח מורכב שהציל את חייו.

“משפחתו השוהה לצידו כל העת מבקשת להמשיך ולהתפלל להחלמתו ולהמנע מביקורים, שכן עודנו חלש וזקוק למנוחה ולטיפולים נוספים”.

אחותו, נעם נביס בת ה-20, שנפצעה באורח בינוני בפיגוע הדריסה שוחררה ביום ראשון שעבר מבית החולים הדסה עין כרם.

נעם נפצעה ברגליה ונותחה על ידי צוות טראומה אורתופדית בהדסה, וממשיכה בטיפול שיקומי בהדסה הר הצופים.

עם צאתה אמרה: “אני מודה לכל עם ישראל. בכל מה שעברתי מאז הפיגוע אני מוקפת בשליחים טובים ואני עטופה בעזרה וזה לא מובן מאליו להגיע ליום הזה שאני משתחררת.

“אני משאירה פה עדין בבית החולים את אחי. לצערי עדין לא נפגשנו ואני מקווה שזה יקרה בהמשך וזה יגיע. הוא בידיים טובות. אני מבקשת מכל עם ישראל להתפלל על אחי, נחום אלימלך רפאל בן זהבה רבקה. יש שיפור אבל עדין הוא במצב קשה וכל תפילה עוזרת”.

על הפיגוע סיפרה: “אני לא זוכרת מה שהיה ולא ראיתי מה קורה, אבל הפיגוע שינה לי את החיים. זה לא הסוף הולכים לשיקום. הכוחות ישנם ועוזרים לנו המון. לפעמים קמים ולפעמים נופלים. יצאנו בניסים”.

נחום ואחותו נעם, תושבי היישוב אלעזר שבגוש עציון יצאו ביום שישי לפני שלושה שבועות לתחנת האוטובוס שבצומת אלעזר, בדרכם להצטרף לבני משפחתם שהיו בחופשה בצפון.

בעודם עושים את דרכם על המדרכה ממעבר החציה לעבר תחנת האוטובוס, האיץ מחבל שנסע ברכב ופגע בהם בעוצמה רבה.

שוטר שעבר במקום והבחין ברכב שנסע במהירות לעבר תחנת אוטובוס ופגע בשני הצעירים, זיהה כי הנהג ניסה לצאת מהמכונית, ביצע ירי לעברו ונטרל אותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות