בנט: בן גביר – מתנה שנפלה לשמאל מהשמיים. הם מנפחים אותו

בכיר 'ימינה' קורא להצביע רק עבור מפלגות שעוברות את אחוז החסימה: "בשמאל מנפחים את בן גביר כי הם יודעים שכשהם מנפחים אותו - יותר אנשים יצביעו ויותר קולות ימין ישרפו" • "תצביעו רק למפלגות שבוודאות עוברות את החסימה עם 6-7-8 מנדטים, לא למי שברוב הסקרים לא עובר"
חרדים 10
ט' אלול התשע"ט / 09.09.2019 12:22

נפתלי בנט, בכיר במפלגת ‘ימינה’, קורא להצביע רק עבור מפלגות שעוברות את אחוז החסימה – והדגיש: “עוצמה יהודית היא מתנה משמיים עבור השמאל”.

בראיון שהעניק לאבי מימרן ברדיו ‘קול חי’, אמר בנט: “ביום שלישי הבא בשעה עשר ודקה יקריאו את התוצאות, ואם חלילה אנחנו נעמוד על 59 מנדטים לימין ואתם הצבעתם למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה, שזה עוצמה יהודית או נעם או הפיראטים, אז בעצם העליתם במו ידיכם את שלטון השמאל”.

הוא הדגיש: “אני בכלל לא מדבר להצביע לימינה למפלגה שלי כרגע, אני אומר, לא רוצים לימינה – תצביעו למפלגה אחרת”.

בנו ציין: “עבדנו מאוד מאוד קשה והצלחנו לאחד גם את הבית היהודי, גם את האיחוד הלאומי וגם את הימין החדש. לצערי, היו שלוש מפלגות שביניהם לא הצליחו להתאחד אפילו אחת מהן. זהות רצה לבד, נעם רצה לבד ועוצמה רצה לבד. זהות כבר גילתה אחריות ופרשה, נעם אני מקווה, הם קטנים מאוד הם לא משמעותיים. והשמאל ממש מנפח את עוצמה יהודית”.

בנט הוסיף: “הם רואים בבן גביר מתנה שנפלה לשמאל מהשמיים, הם שמחים על בן גביר, הם מנפחים את בן גביר כי הם יודעים שכשהם מנפחים אותו – יותר אנשים יצביעו ויותר קולות ימין ישרפו. במובן הזה עוצמה יהודית היא מתנה משמיים עבור השמאל ואסור לנו לתת את המתנה הזאת.

“אני קורא לציבור, באמת, תצביעו למי שאתם רוצים, אבל רק למפלגה שבוודאות עוברת את אחוז החסימה. למען ה’, לא לעשות את הטעות הזאת”.

מימרן הזכיר לבנט שגם מפלגתו שלו לא עברה את אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה-21.

“בגלל זה התאחדנו הפעם”, השיב בנט. “זו בדיוק הנקודה, למדנו את הלקח. לא עברנו את אחוז החסימה אבל אנחנו לא הולכים ועושים את אותה שגיאה, הפעם הלכנו על בטוח ולצערי עוצמה לא עושים את זה ומסכנים את כל עתיד מדינת ישראל.

“אני פונה לציבור הבוחרים, תצביעו למי שאתם רוצים, רק למפלגות שעכשיו בוודאות עוברות את אחוז החסימה עם 6-7-8 מנדטים, לא למי שברוב הסקרים לא עובר”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אגו
    09/09/2019 20:47
    לביא
  1. בשביל אגו הם יכולים להפיל את הימין

  2. בנט מתנה ללפיד
    10/09/2019 13:16
    אבי
  3. בנט מתנה ללפיד שנפלה מה…
    בנט מתנה לשבכ שנתן לגיטימציה לענות ילדים
    למי אתם מאמינים הן גביר או…

  4. בנט לבן גביר ,שהוא מתנה מהשמיים לשמאל ..
    10/09/2019 16:44
    דוד
  5. להזכיר לך ,שאתה זה שעזבת את הבית היהודי ופתחת מפלגה שלא עברה את אחוז החסימה ,ובגללך גם אנחנו בבחירות עכשיו וסכנה לימין ..
    אז אל תתן מוסר לבן גביר שזרקתם אותו אחרי שהשתמשתם בו …..
    בור ששתית ממנו מים ,אל תזרוק בו אבן

  6. בנט צודק. השמאל מצליח לנפח את בן גביר שקונה את
    10/09/2019 16:49
    שמיר
  7. הלוקשים שמוכרים לו.אחרי שהוא יראה את האמת הוא יבין.למה זהות הבינה והוא לא ? עוד 4 שנים הוא כבר לא ינסה.