יאיר נתניהו צייץ את “האמת על רבין” – ובעבודה נכנסו לפאניקה

קובי פינדרוס
|
ז' אלול התשע"ט / 07.09.2019 20:28
יאיר נתניהו עורר (שוב) סערה: כתב שרבין עבר על החוק כשעשה הרצאות בארה”ב בעודו עובד ציבור וכי רצח ניצולי שואה באלטלנה • עמיר פרץ הנחה את יועציו המשפטים להכין תביעת דיבה • ראש הממשלה: “עמדותיו של יאיר הן שלו בלבד”

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, עורר סערה לאחר שתקף אמש (שישי) בחריפות בחשבון הטוויטר האישי שלו את ראש הממשלה יצחק רבין ז”ל.

“רבין עבר על החוק עשה הרצאות באמריקה בעודו עובד ציבור הרוויח הון תועפות. שעלו עליו הפיל את התיק על אשתו, וסגר את זה בשיחת סלון נעימה עם אהרן ברק. רבין רצח ניצולי שואה באלטלנה. רבין הביא לפה את ערפאת ועוד עשרות אלפי מחבלים מטוניס והביא למותם של 2000 ישראלים”, צייץ נתניהו.

ממפלגת ‘העבודה-גשר’ נמסר: “ח״כ עמיר פרץ הנחה את היועצים המשפטיים של המפלגה להכין תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו בעקבות דברים שכתב בחשבון הטוויטר שלו נגד יצחק רבין ז״ל”.

פרץ עצמו ציין: “כמי שמופקד על מורשת רבין וכממשיך דרכו, לא אאפשר את הכפשתו והשחרת דרכו של גיבור ישראל במלחמה ובשלום. אני אלחם על דרכו ולא אתן לרעיונות חולניים של אנשים חולניים לשכתב את ההיסטוריה ולפגוע בשמה של המפלגה ובשמי”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב לדברי בנו יאיר: “אני לא מסכים עם הדברים שכתב בני יאיר על יצחק רבין ז״ל. עמדותיו של יאיר הן שלו בלבד ועל דעתו”.