שקד ומועמדי ‘ימינה’ חתמו לחב”ד: נפעל בדיוק כדעת הרבי זצ”ל

בולמים את 'עוצמה': יו"ר 'ימינה', כמו גם 14 המועמדים הראשונים ברשימה, חתמו על "התחייבות" לרבני חב"ד, לפיה הם מתחייבים "לפעול למען שלמות הארץ, כדעת קודשו של הרבי מליובאוויטש" • גורמים ב'ימינה': "אנחנו בניגוד ל'עוצמה' גם עוברים את החסימה וגם מחויבים בצורה ברורה"
אריה ריבקינד
כ"ו אב התשע"ט / 27.08.2019 18:16

התשובה של ‘ימינה’ ל’עוצמה יהודית’: יו”ר ימינה איילת שקד, כמו גם 14 המועמדים הראשונים ברשימה, חתמו על “התחייבות” לרבני חב”ד, לפיה הם מתחייבים “לפעול – בכנסת ו/או     בכל מסגרת אחרת – למען שלמות הארץ, כדעת קודשו של כ”ק האדמו”ר מליובאוויטש”.

כל אחד מהמתמודדים חתם על מכתב התחייבות נפרד.

גורמים בימינה אומרים הערב (שלישי) לחרדים 10: “זה חיזוק למכתב רבני חב”ד שאמרו שלא להצביע למי שלא עובר את אחוז החסימה, וגם למי שמתחייב לארץ ישראל – אז אנחנו בניגוד ל’עוצמה’ גם עוברים את אחוז החסימה וגם אם למישהו היה ספק ואם ‘עוצמה’ ניסו להטיל ספק – אז אנחנו מחויבים בצורה ברורה למען שלמות הארץ”.

הם הוסיפו: “אפילו ש’עוצמה’ ניסו להטיל דופי, כביכול, בנפתלי בנט בענייני אוטונומיה  – הוא חתם, ואין בזה סתירה כי הוא בעד החלת הריבונות ביהודה ושומרון ומתנגד נחרצות להעביר לידי הפלשתינים משהו נוסף, גם לא אוטונומיה, מעבר למה שכבר עבר לידיהם באוסלו”.

אמש, לאחר שרבני הפלג המשיחי בחב”ד פרסמו מכתב  לפיו “יש להצביע רק לרשימה שיש לה חזקה ברורה, שאכן תעבור את אחוז החסימה ללא כל ספק ופיקפוק” – הגיבו בעוצמה יהודית: “מפלגת עוצמה יהודית מודה לרבני חב”ד על מכתב התמיכה. עוצמה יהודית היא המפלגה היחידה שעומדת בקריטריונים של מכתב הרבנים.

“זו המפלגה היחידה שלא תשב בממשלה שמדברת על התוכנית המדינית של ‘מתווה טראמפ’ – ואף תתנגד לתוכנית האוטונומיה של נפתלי בנט השר הבכיר של ‘ימינה’.

“אנחנו רוצים להזכיר שרק לאחרונה הצביע נציג מפלגת ‘ימינה’ בצלאל סמוטריץ’ בעד בנייה פלסטינית בשטחי c, והקמה דה-פאקטו של מדינה פלסטינית באזור בנימין. לכן היום ברור שהמפלגה היחידה שתשאר נאמנה ולא תשב בממשלה שתמסור שטחים היא עוצמה יהודית.

“בעזרת ה’ בעזרת תמיכת רבני חב”ד עוצמה יהודית תשלים את המנדט שחסר להם ותעבור את אחוז החסימה”.

 

 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חב"ד
    27/08/2019 19:31
    נעם
  1. זה אמור להיות גם אינטרס של חב”ד להצביע למי שנלחם על היהדות ויתן להם לעשות כנסים בהפרדה לדוגמה ולא למפלגה ששמה חילוניה שמקום הראשון.

  2. שלימות חסרה
    27/08/2019 20:35
    נחום
  3. מכלל הן אתה שומע לאוו. מה עם התחייבות לשלמות התורה ושלמות העם?!
    כידוע באותה מידה של כאב שלחם הרבי בנושא שלמות הארץ הוא גם זעק בנושא שלמות העם, שלא יהיו גיורים שלא כהלכה. האם זכור לכם מה בנט זומם לעשות בנושא?
    ומה עם שלמות התורה – מה דעת בנט ושקד בנושאים כמו נישואים אזרחיים, שבת, גיוס נשים וכדומה, עניינים שהרבי הרעיש עליהם עולמות?!

  4. מה עם שלימות התורה והעם?!
    28/08/2019 01:58
    משה
  5. הם גם התחיבו לשמור על ההלכה כדברי הרבי זצ"ל?
    28/08/2019 12:10
    מנחם
  6. ארץ ישראל זה לא הכל, והרבי זצ”ל אמר לבחור גם במפלגה הדתית ביותר וקשה לומר את זה על “ימינה” שלהרבה חברים בה אין יותר מדי קשר לדת…

  7. הם באמת שומרים על ארץ ישראל
    28/08/2019 15:37
    שלוימי
  8. אצביע לימינה בעזרת השם!