יהודה שלזינגר בהלם: מדוע בוטל במפתיע הראיון שלו עם סתיו שפיר?

עיתונאי 'ישראל היום' הגיע לראיין את סתיו שפיר מ'המחנה הדמוקרטי', אך אז נמסר לו תנאי שהביא לביטול הראיון • יונתן אוריך לגלג: "זה אומץ"
אבי כץ
כ"ו אב התשע"ט / 27.08.2019 14:18

יהודה שלזינגר מ’ישראל היום’ היה אמור לראיין היום (שלישי) את חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר, מראשי ‘המחנה הדמוקרטי’ – אך הראיון בוטל ברגע האחרון.

“כזה דבר עוד לא קרה לי”, צייץ שלזינגר בחשבון הטוויטר שלו. “מגיע לראיון מגזין עם סתיו שפיר, הדובר מחכה בכניסה ‘אם אין שער אין ראיון’. הלכתי. הזיה”.

יונתן אוריך, דוברו של ראש הממשלה הגיב לו בטוויטר: “זה אומץ” – כשהוא עוקץ את קמפיין המחנה הדמוקרטי הנושא את הסיסמה ‘זה אומץ’.

 

זו לא העדות הראשונה על התנהלותה הלא שגרתית של שפיר מול עיתונאים.

לפני מספר ימים ראיינה עיתונאית ‘כאן’, אורית נבון, את שפיר וסיפרה לאחר הראיון כי היא התעלמה מכל השאלות שהוצגו לה.

הראיון בוצע ב’פייסבוק לייב’ ושודר בדף הפייסבוק של ‘כאן’. ”הבנתי מיד שקורה פה משהו מוזר אבל לקח לי כמה דקות להבין בדיוק מה: היא פשוט מתעלמת משאלות”, סיפרה נבון בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה.

“הקטע שלה זה להמשיך לדבר כל הזמן ובכל מקרה – לפעמים היא עוצרת ומאפשרת לשאול ואז ממשיכה את הטקסט שלה בדיוק מאותו מקום שהפסיקה, לפעמים גם לשאול היא לא מאפשרת ואז כשאני מסיימת את השאלה היא עדיין באמצע הנאום.

“עכשיו,  עזבו פוליטיקה, דמיינו איך זה לשבת מול בנאדם שלא מתייחס לנוכחותכם – בסיטואציה של ראיון זה בעיקר מגוחך כי הלו באתי לשאול שאלות, זה לא דוכן נאומים כאן ואני לא השופט מלצר שנאבק להוריד אותך מהדוכן אחרי שגזלת את זמן הוועדה.

“בנקודה מסוימת עצרתי ואמרתי לה: תקשיבי יש בעיה, אני יושבת פה מולך ואת מתעלמת ממני, את מדברת כאילו אני לא פה וזה כבר מבאס ברמה האישית, מה עושים?

“…לקראת סוף השיחה היא אמרה שהשאלות משעממות, שזה קצת סותר את התלונה שלה מקודם שאני מחפשת צהוב, אבל בכל מקרה מבין כל הפוליטיקאים שפגשתי מימין ומשמאל וממרכז, זה בלי ספק הלייב הכי משונה, ברצינות עזבו פוליטיקה, בואו נתחיל ממסוגלות לנהל שיחה עם מישהו שהוא לא את”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סתיו שפיר
    27/08/2019 16:22
    דפנה
  1. גב שפיר מה זה ????? לא יאה.

  2. סתיו שפיר 10!
    28/08/2019 19:36
    קובי
  3. סתיו שפיר נהדרת. אתם לא מגיעים לקרסוליה

  4. ספיר
    28/08/2019 22:20
    אסתר
  5. אשה מסתורית
    חפרפרת
    מסוכנת….אסופה מרוטשילד
    שליחה של זרועות אוייבי העם היהודי