מאיימים עלינו? זו ההצעה שנתניהו שלח לנסראללה ולקאסם סולימאני

ראש הממשלה התייחס לאיומים של מזכ"ל חיזבאללה להגיב על מה שכינה "מתקפת הרחפנים" בביירות - ושלח לו מסר מאיים: "היזהרו בדבריכם, ועוד יותר היזהרו במעשיכם. נסראללה יודע יפה מאוד שישראל יודעת להגן על עצמה היטב, ולהשיב לאויביה כגמולם"
אריה ריבקינד
כ"ו אב התשע"ט / 27.08.2019 12:20

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (שלישי), בטקס הנחת אבן הפינה של מרכז הפיתוח של מובילאיי בירושלים – לאיומי ארגון הטרור חיזבאללה.

“שמעתי את הדברים של נסראללה. אני מציע לנסראללה להירגע”, אמר נתניהו. “הוא יודע יפה מאוד שמדינת ישראל יודעת להגן על עצמה היטב, ולהשיב לאויביה כגמולם”.

נתניהו הוסיף: “אני רוצה להגיד לו ולמדינת לבנון, שמאכסנת את הארגון הזה השואף להשמיד אותנו, ואני אומר את זה גם לקאסם סולימאני: היזהרו בדבריכם, ועוד יותר היזהרו במעשיכם”.

 

השבוע איים מזכ”ל חיזבאללה לתקוף יעדים צבאיים בתגובה להתקפת הרחפנים ברובע דאחייה שבביירות

בעקבות כך, בצה”ל נערכים לתגובת אפשרית של חיזבאללה. מלבד תיגבור כוחות בגיזרה הצפונית, הוחלט להגביל את תנועתם של רכבים צבאיים במספר צירים בצפון.

לפי דובר צה”ל, הנסיעה בכבישים שנקבעו תתאפשר על בסיס אישור פרטני בלבד ובהתאם להערכת המצב. ההגבלה אינה חלה על אזרחים, שכן הערכה היא כי התגובה תופנה נגד יעדים צבאיים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכלב השיעי
    27/08/2019 19:45
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. למה מדינת ישראל נותנת במה לכלב השיעי שיושב בבונקר ומאיים עלינו?צריך להנחית מכה כה כואבת על לבנון ומפלגת השטן השיעית שיקח להם שנות דור לתקן אם בכלל וקיבינימט העולם וכל המדינות שרועד להם הפופיק מהטינופת הזה

  2. לגב' מסעירת ביה"ס שמליצה על שרה נתניהו
    28/08/2019 18:38
    שלומית
  3. עם כל הכבוד למליצה על הגב’ נתניהו ומציירת תמונה חיובית לעובדת שעושה עבודה נאמנה ומרגישה שווה לחברי הצוות. נשמע נפלא. אבל אין סתירה בין זה לבין כל הנאמר עליה לגבי עובדים שזכו ליחס מחפיר ומשפיל, איבוד עשתונות לעתים קרובות (ופורסמו כמה כאלה ושמענו באזננו את ההקלטות), חמדנות וניצול כספי מדינה בעורמה. כל אלה לא בותרים את מה שאת מנסה להציג. כבר שמענו על אנשים נפלאים שהם במקום אחד כבש ובמקום אחר זאב. אז בבקשה, אל תנסי לשכנע אותנו להאמין שאכן זו הגב’ האצילה שאת מנסה להציג.