העיתונאי השמאלן אמר: “ערבים הם פראי אדם, רוצחים” – ופרצה סערה

איש התקשורת ירון לונדון אמר בתוכניתו ב'כאן 1'1: "ערבים הם פראי אדם, הם לא שונאים רק יהודים, הם גם רוצחים את עצמם. ערבים טובחים ערבים" • בתאגיד דורשים ממנו להתנצל: "אמירה אומללה של פרובוקטור עול ימים"
אבי כץ
כ"ו אב התשע"ט / 27.08.2019 00:06

איש התקשורת ירון לונדון, אמר הערב (שני) בשידור ב’כאן 11′ כי “הערבים הם פראי אדם” – ובתאגיד השידור הציבור מיהרו לגנות אותו  ודרשו כי יתנצל.

בתוכניתו ‘גאולה ולונדון’ בערוץ הציבורי, אמר לונדון: “ערבים הם פראי אדם. הם לא שונאים רק יהודים, הם רוצחים את עצמם בראש ובראשונה, בימינה, שמאלה, קדימה, מזרחה, מערבה, ערבים טובחים ערבים. אין בעיה עם זה. אני לא דיברתי על פלסטינים, דיברתי על התרבות הערבית”.

בסיום התוכנית עודכן לונדון על ידי עורכיו, כי ברשתות החברתיות התעוררה מחאה על ההתבטאות.

לונדון הגיב: ”אז אני מניח שזה ילך ככה: ערבים ואנשי שמאל מושבע יאמרו ‘לונדון הוא גזען’. אנשי ימין יאמרו ‘אפילו לונדון השמאלן אומר שהערבים הם רצחנים’. זה משעמם, אל תעשו את זה”.

מתאגיד השידור ‘כאן’ נמסר בתגובה: “מדובר באמירה אומללה של פרובוקטור עול ימים ולא של אושיית תרבות. מצפים ממר לונדון להתנצל על האמירה עד מחר בחצות היום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לונדון אמר את האמת
    27/08/2019 20:59
    אני
  1. אכן ערבים הם פראי אדם כמו שכתוב בתורה על ישמעאל שהערבים הם צאצאים שלו. יש להם תרבות רצח והריגה כלפי כל מי שהם לא רואים טוב בעיניים.