צרחות, לכלוך, ילדים מסויטים: כך נראית חופשה ב’רויאל ים המלח’

חרדים 10
|
כ' אב התשע"ט / 21.08.2019 01:31
אורחים שהגיעו השבוע לנופש במלון רויאל בים המלח טוענים כי חדר האוכל אינו מתפקד, המלון לא ערוך לקלוט את הבאים – ורבים צורחים על הפקידים • אורח לחרדים 10: “עבדו עלינו” • המלון בתגובה: הציבור החרדי בעל דרישות מאוד גבוהות, הפרטים שנמסרו לא נכונים • צפו בסרטונים

אורחים רבים שהגיעו השבוע לקבל חדרים שהזמינו במלון ‘רויאל ים המלח’ טוענים כי הופתעו לגלות כי אין להם בכלל חדר.

בסרטונים מהמקום ששודרו הערב (שלישי) במהדורה המרכזית בחדשות 12, ניתן לראות את ההמולה במלון ואת העימותים בין האורחים הזועמים לבין אנשי הצוות של המלון.

בתיעוד נראים נופשים רבים עומדים בתור גדול במיוחד בכניסה לחדר האוכל. “אנשים משלמים ולא מקבלים שירות זה פשוט ביזיון”, אמר אחד האורחים במלון. “זו תחנה מרכזית לא בית מלון”.

לפי התיעוד, האורחים לא הורשו להיכנס לחדר האוכל ולא ניתן להם שירות.

בשיחה עם אורן שמחי, שהגיע עם משפחתו למלון רויאל , הוא מספר לחרדים 10: “זו התוכניה שהבטיחו לנו, בפועל שום דבר. בריכה או ספא זה כל מה שהיה לנו. לא בייביסיטר לילדים כמו שהבטיחו, ולא קרקס אפריקאי וכו’ וכו’. בקיצור, עבדו עלינו. על 4 ילדים ואנחנו זוג הורים שילמתי שלושה לילות, שני חדרים – 8500 שקל! הילדים חיכו לזה שנה שלמה! ושום דבר. מסויטים הילדים. תקפו בן אדם, נתנו לו מכות ממש ליד הילדה שלי, היא עד עכשיו מכווצת מפחד”.

עמיחי, שהגיע גם הוא עם משפחתו לנפוש במלון, סיפר לחדשות 12: “הגיעו היום כמויות של אנשים שהמלון לא יכול לעמוד בכמות הזו. קיבלנו חדרים רק כעבור 4-6 שעות של המתנה ויש כאלה שקיבלו עוד יותר מאוחר. המקום היה מלוכלך וחלק מהחדרים לא התפנו בכלל”.

עמיחי הוסיף: “אנשים סגרו חדרים מסוימים ולא קיבלו אותם בסוף ויש כאלו שהזמינו שני חדרים וקיבלו רק אחד. החדר אוכל זוועה הכל מלוכלך, מגעיל, אין צלחות ואין שירות”.

אחד האורחים אמר: “כל מי שניסה להסריט ולצלם תקפו אותו ומחקו לו את התיעוד הזמינו לפה משטרה. בקיצור גועל נפש. אין מזרנים כמו שצריך, אין מיטות כמו שהזמינו. הכל מגעיל, אין כוח אדם, אנשים רצו לדלפק כדי לבטל את זה ולא היו מוכנים להחזיר את הכסף. הנציגים של המלון אמרו ‘מי שלא מתאים לו שילך לביתו. כסף וביטולים לא יהיו’.

“במשרדים האחראית לא רצתה לדבר איתנו. אנשים תקועים עם הבטחות וכספים ששולמו ולא קיבלו מענה ושירות”.

ממלון ‘רויאל ים המלח’ נמסר בתגובה לחדשות 12: האורחים קיבלו שרות הכי טוב שאפשר, אוכל ברמה, ופעילות ברמה סביב השעון. הציבור החרדי בעל דרישות מאוד גבוהות והפרטים שנמסרו לא נכונים.

“חבל שכך. העובדים עבדו ונתנו מעצמם מעל ומעבר. יש חדרים שהוזמנו המותאמים לזוג פלוס 2, ובפועל הגיעו זוג פלוס 6. כל היום מבקשים סידורי חדרים, תוספת מיטות ברמה לא הגיונית, מכיוון שהגיעו מעבר למה שדיווחו”.