נתניהו: “הוא מעביר קולות לשמאל” • ליברמן: התגובה הצחיקה אותי

ראש הממשלה תקף את יו"ר ישראל ביתנו, בעקבות הסכם העודפים שחתם עם רשימת כחול לבן: "מי שרוצה ממשלת שמאל בראשות לפיד וגנץ, יצביע ליברמן" • ומה הגיב על חיכוכים בצמרת כחול לבן
אריה ריבקינד
י"ט אב התשע"ט / 20.08.2019 17:09

ראש הממשלה, השוהה בביקור מדיני באוקראינה, תקף היום (שלישי) בחריפות את אביגדור ליברמן, בעקבות הסכם עודפים שחתמה מפלגתו עם כחול לבן.

בסרטון שפרסם, אמר נתניהו: “אני אומר את זה בצער אבל היום זה רשמי, ליברמן מעביר קולות של הימין לממשלת שמאל. הוא כבר אמר שהוא ימליץ על גנץ לראשות הממשלה, זה אומר גנץ ולפיד, כי הם באים כראשי ממשלה ברוטציה, והיום הוא חתם על הסכם עודפים רשמי בינו לבין גנץ ולפיד.

“כלומר, מי שרוצה ממשלת שמאל בראשות לפיד וגנץ, יצביע ליברמן. מי שרוצה אותי בראש ממשלת ימין, יצביע מח”ל. רק ליכוד גדול בראשותי ימנע ממשלת שמאל”.

נתניהו תקף את ראשי כחול לבן: “גנץ ולפיד משחקים בלהיות ראשי ממשלה. יאיר לפיד אמר לי שהוא לא מבין שום דבר בכלכלה, והוכיח את זה שהוא נכשל כשר אוצר. בני גנץ נכשל ביוזמה העסקית הראשונה שלו – חברת הממד החמישי. אשכנזי וגנץ, בתור רמטכ”ל וסגן רמטכ”ל בהתאמה, היו נגד הקמת הגדר בגבול עם מצרים”.

לגבי הדיווחים על חיכוכים בצמרת כחול לבן אמר נתניהו בהלצה: “יש בעיות ב’קוקפיט'”.

ליברמן מצידו, הגיב בטויטר: “ראיתי את התגובה של הליכוד שהצחיקה אותי. נתניהו עשה הסכם כניעה עם חמאס. אני עשיתי הסכם עודפים עם כחול לבן, נראה לי עדיף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות