סכין בגב? בן ארי תקף את איילת שקד, איתמר בן גביר את ערוץ 7

ערוץ 7 ציטט גורמים בימין נגד ד"ר מיכאל בן ארי ו'עוצמה' על "שהצטרפו לשמאל במתקפה נגד איילת שקד ותקעו סכין בגב" • איתמר בן גביר: רק הבוקר גוננתי על שקד אולם בערוץ 7 בחרו להצניע, הערוץ מגויס כליל לירות בתוך הנגמ"ש ולעשות נזק
אריה ריבקינד
י"ט אב התשע"ט / 20.08.2019 14:02

ד”ר מיכאל בן ארי מעוצמה יהודית מצטרף לקריאות השמאל נגד יו”ר ‘ימינה’? לאחר הדיווח נגד שקד אמש (שני) ב’הארץ’, כתב בן ארי בחשבון הטוויטר שלו: “אין מנוס, לאילת שקד יש הערב אחת משתי ברירות: 1. לתבוע דיבה את חיים לוינסון ועיתון הארץ, ולקרוע להם את הצורה. 2. לפרוש מהחיים הפוליטיים ולקוות שלא ינקטו נגדה חקירה והליכים, על התערבות בוטה בהליכים משפטיים. בהיותה מכהנת כשרת משפטים”.

הוא הוסיף: “אם לא היה כלום, שתתבע דיבה. אם היה, זאת רעידת אדמה. שקד ומנדלבליט צריכים ללכת הביתה. ולמה מנדלבליט שותק?”

בערוץ 7 ציטטו גורמים בימין שתוקפו בצהריים (שלישי) את בן ארי ומפלגת עוצמה יהודית: “בן ארי ועוצמה יהודית תוקעים סכין בגב הימין. מצער שמיכאל בן ארי ומפלגת עוצמה לישראל מצטרפים לסתיו שפיר, יאיר גולן ועיתון הארץ במתקפות נגד שקד”.

הם הוסיפו: “במקום להבין שהתקשורת רודפת את שקד דווקא בגלל חוזקה והיעילות שלה ביישום אידיאולוגיות הימין, אנשי עוצמה יהודית הראשונים להצטרף ל’עליהום’ השיקרי של השמאל נגד שקד.

“דווקא כאשר השמאל רוקד על הדם, היינו מצפים מאנשי ימין אמיתיים לתת גב. הקפיצה שלהם יחד עם עיתון הארץ מאכזבת מאד”.

בתגובה לידיעה  יצא איתמר בן גביר, ראש רשימת עוצמה יהודית לכנסת ועורך הדין שייצג את הערוץ במאבקים משפטיים שונים – למתקפה חריפה נגד ערוץ 7.

לפי הודעה של ‘עוצמה’, הבוקר התראיין בן גביר לתוכנית הרדיו של שרון גל ברדיו גלי ישראל, וגונן על שרת המשפטים לשעבר איילת שקד על רקע חשיפת העיתונאי חיים לוינסון כי שקד הציעה דיל חסינות לנתניהו תמורת שיבוץ בליכוד.

“חרף דבריו הברורים של עו”ד בן גביר בראיון ולפיהם הוא סבור ששקד חפה מפשע, מקווה שלא תיפתח חקירה פלילית ואף מציע לשקד כי הוא ייצג אותה בתביעת לשון הרע ככל ותהיה מעוניינת להגיש, בערוץ 7 בחרו להבליט טענה של גורמים בימין ולפיהם עוצמה יהודית תוקעת סכין בגב של הימין ונתנו לידיעה הבלטה מכוונת”, נאמר בהודעת המפלגה.

בעקבות הדברים, תקף בן גביר את ערוץ 7 ואמר כי הוא “מגויס כליל לירות בתוך הנגמ”ש ולעשות נזק לימין”.

בציוץ אותו פרסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב בן גביר: “תראו את הפייק אתר המכונה ערוץ 7. רק הבוקר בגלי ישראל גוננתי על איילת שקד והסברתי שאני מוכן להגיש תביעת דיבה בשמה. אולם בערוץ 7 (הבנטון), בחרו להצניע זאת. יותר ממאה עשרים כתבות התפרסמו נגדנו מאז יצאנו לדרך. נדמה לי שהגיעה העת שעורך האתר עוזי ברוך יספר האם הובטח לו תפקיד כלשהו אצל בנט”, לשון בן גביר.

בתוך כך, נתן אשל מקורבו של ראש הממשלה טוען הבוקר בשיחה עם חדשות 12 כי הוא אינו המדליף שהוביל לפרסום ב’הארץ’ על ההצעות של שקד לנתניהו בזמן שניסתה להצטרף לליכוד. “אין לי שום קשר לזה”, טען.

במהלך השיחה סירב אשל – שלגביו נטען בפרסום שהיה הציר במסגרת הניסיונות של שקד לחזור לליכוד – להתייחס לפרסום כלל וטען שהוא לא מעוניין להתייחס: “אני לא מתעניין ולא מתראיין”.

בנוגע לטענות על הניסיונות לחיסול פוליטי של שקד אמר: “אין לי מושג בנושא, אני לא מעורב”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן גביר אכזבה עמוקה סכין בלב לייצג קטין מזרחי לא מכבודך
    20/08/2019 15:46
    אמא
  1. מיסתבר שגם בן גביר אינו טלית שכולה תכלת
    דעותיך מכופפות ואתה מוכן לעשות רק לביתך
    את השרה וככובים נוספים אתה מוכן לייצג
    אך נוער מזרחי מסורתי, לא מכבודך
    אכזבה ענקית וחבל שבחרנו בך

    • אבא   20/08/2019 20:27

      למה את מסתכלת על הצד הלא מכון של התמונה???!

  2. בן ארי צודק
    21/08/2019 07:31
    חילוני טהור
  3. בשביל שאיילת תצא נקיה היא חייבת לתבוע דיבה.

    מנדלבליט לא מדבר כי אף פעם לא עשה את זה

  4. סכין בגב
    21/08/2019 08:19
    אפרופו
  5. חחחחח ימינה זה מפלגה שמתמחה בסכינים בגב
    מיכאל יצא בגלוי נגדם הם את הכל עושים מאחורי הגב
    עמית סגל ב’ערוץ 12′: מו”מ בין הליכוד לימינה, לפי ההצעה – הליכוד ייצא לקמפיין נגד מפלגות הימין הקטנות שלא עוברות את אחוז החסימה ובתמורה ימינה תלך עם נתניהו עד הסוף אחרי הקמת הממשלה במקרה של כתב אישום.

  6. די כבר
    21/08/2019 11:29
    משקיף
  7. די כבר,מתי יגמרו הבחירות ונפסיק לראות את פרצופם המכוער של הפלצות האלה.

  8. נאחל הצלחה לכל הצדדים
    22/08/2019 12:50
    אלי
  9. אין שמחה כמו שמחה לאיד