יאיר נתניהו ניצל ציוץ של עיתונאית שפרסמה כתבה עליו כדי ללעוג לה

אבי כץ
|
י"ח אב התשע"ט / 19.08.2019 19:39
כתבת חדשות 12 פרסמה בחשבון הטוויטר שלה תגובות לועגות שקיבלה אחרי שידור כתבה על כוחו הפוליטי של יאיר נתניהו – וכתבה: “למי שתוהה איך זה להיות עיתונאית ב-2019” • יאיר נתניהו, בתגובה, לעג לה: “מסכנונת, אתם שופכים דם באופן יומיומי. כשזה מגיע אליכם, כל תגובה שוברת את ליבכם הרגיש”

בסוף השבוע שעבר, שודרה ב’אולפן שישי’ בקשת 12 כתבתה של העיתונאית לי נעים על מעורבותו, לכאורה, של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בקבלת החלטות בממשלה.

גורמים שונים סיפרו כי שמעו לא פעם את יאיר אומר לאביו לפניו וגם שהוא לא נמצא בחדר: “אני שומר עליך, אתה עושה החלטות לא נכונות” – או את המשפט: “הוא איש חלש שעושה שטויות”.

בין השאר, צוטטו בכתבה גם מי שהוגדרו “גורמים מקורבים” ליאיר נתניהו, שסיפרו כי ניסה להשפיע, על עמדתו של ראש הממשלה במשבר תאגיד השידור ב-2017.

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר בתגובה לכתבה: “אוסף של רכילויות שקריות, הזויות וחסרות ביסוס שנסמכות על שקרים. כמה צפוי שחודש לפני הבחירות מתפרסמת כתבה מכפישה וממוחזרת על משפחת נתניהו שכל מטרתה לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הימין. גם הפעם, התשובה שלנו בקלפי”.

אלא שבימים שחלפו מאז פורסמה הכתבה, נחשפה לי נעים לתגובות רבות ברשתות החברתיות – ואת חלקן היא חשפה היום בחשבון הטוויטר שלה.

נעים פרסמה צילומי מסך של ציוצים שכוונו אליה, ובהם הטיחו בה עלבונות – וכתבה:  “למי שתוהה איך זה להיות עיתונאית בשנת 2019, אלה חלק מהתגובות שאני מקבלת ביממה האחרונה. חשבתי שכבר התקדמנו”.

יאיר נתניהו לא פיספס את ההזדמנות והגיב לה בציוץ: “אוי מסכנונת. אז תחשבי איך אני מרגיש שאת מפיצה עלי פייק ניוז ושיימינג לא בתגובה בטוויטר, אלא בטלוויזיה. הלב שלכם כל כך גס על אחרים ואתם שופכים דם של אנשים באופן יום יומי. אבל שזה מגיע אליכם, כל תגובה בטוויטר שוברת את ליבכם הרגיש”.