אברכים הכינו קבלת-פנים מבאסת נורא לעולים מארה”ב וצרפת I צפו

אריה ריבקינד
|
י"ז אב התשע"ט / 18.08.2019 19:56
עשרות מתושבי שכונת בר אילן בכניסה לאירוע קבלת פנים לעולים שהגיעו להתגורר בבית שמש: “מקווים שהעירייה לא תתעלם גם מכם. 800 תושבי שכונת בר אילן ללא בית כנסת וגנים. עובדה”

תחת הכותרת ”Welcome to Beit Shemesh” (-ברוכים הבאים לבית שמש) המתינו הבוקר (ראשון) עשרות מתושבי שכונת בר אילן בכניסה לאירוע קבלת פנים לעולים שהגיעו מארה”ב וצרפת להתיישב בבית שמש.

המוחים עמדו  עם שלטים באנגלית וצרפתית עליהם נכתב: ”ברוכים הבאים לבית שמש, מקווים שהעירייה לא תתעלם גם מכם. 800 תושבי שכונת בר אילן ללא בית כנסת וגנים. עובדה”.

• עוד בנושא: 

ל-100 ילדים בבית שמש אין גן • ראש העיר: ”שלום, שלום, שלום”

מארגני המחאה הבהירו לאנשי לשכת ראש העיר שעמדו בחוץ: ”אנחנו רק רוצים שראש העיר תדבר איתנו, אפשר לפתור את המשבר בכמה דקות, אתם רק צריכים לרצות, לא יכול להיות ששטח ריק בשכונה ילך למוסד מחוץ לעיר ולנו יאמרו ‘יש מחסור של אלף כיתות בעיר’.

“אנחנו קוראים לראש העיר: בואי תדברי איתנו והשקט יחזור. אין לנו עניין להפר את השקט בעיר”.

כפי שדווח בחרדים 10, גל המחאות בבית שמש החל לפני כשבוע עם פרסום הקצאה על שטח בקצה שכונת בר אילן עבור מוסד מחוץ לעיר – וההבנה של ועד השכונה כי העירייה מתכוונת בעצם להותיר את התושבים החרדים של בר אילן בלי בתי כנסת וגני ילדים.

ממטה המאבק נמסר: “גל המחאות שלנו מוכן לטווח ארוך. מקווים  שלא נצטרך לממש אותו. אנחנו מדברים על הזכויות הכי בסיסיות:  גן לילדים שלנו”.