האם יאיר נתניהו אמר על אביו: “הוא איש חלש שעושה שטויות”?

קובי פינדרוס
|
י"ז אב התשע"ט / 17.08.2019 21:32
בחדשות 12 טוענים בתוקף כי בנו של ראש הממשלה מתבטא על אביו לעיתים קרובות: “איש חלש שעושה שטויות” • יאיר בתגובה: “אוסף של רכילויות שקריות, הזויות וחסרות ביסוס שנסמכות על שקריםץ גם הפעם התשובה תינתן בקלפי”

אין זה סוד כי בנו של ראש הממשלה נתניהו – יאיר מעורב באופן פעיל בקמפיין של אביו. אולם בחדשות 12 טוענים, כי דעתו של הבן על האב, היא, איך לומר, לא חיובית במיוחד.

על פי התחקיר, גורמים שונים סיפרו לתחקירני הערוץ כי שמעו לא פעם את יאיר אומר לאביו לפניו וגם שהוא לא נמצא בחדר: “אני שומר עליך, אתה עושה החלטות לא נכונות” – או את המשפט: “הוא איש חלש שעושה שטויות”.

על פי הדיווח, שרים ומקורבים מספרים שיאיר מתקשר באופן קבוע ללשכת ראש הממשלה ודורש שיכניסו שיחות לאבא שלו, גם בישיבות רגילות וגם בישיבות קבינט – וראש הממשלה לרוב יפסיק את הישיבה ויקבל את השיחה.

עוד נמסר כי, ניר חפץ מחזק בעדותו את המעורבות של יאיר ואת ניסיונות ההשפעה על בני הזוג אלוביץ’.

“יאיר היה מעורב בסוגיות שקשורות לבזק ואלוביץ’. שרה ויאיר שלחו אותי לפילבר לומר לו – ‘אל תעזור יותר לבזק – אלוביצ’ים לא חברים שלנו”.

אבל זה לא נגמר שם, יאיר היה עובר על כתבות ומדווח להוריו. “תראה מה הם עושים לך”, אמר לאבא שלו על אלוביץ’.

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר בתגובה: “אוסף של רכילויות שקריות, הזויות וחסרות ביסוס שנסמכות על שקרים. כמה צפוי שחודש לפני הבחירות מתפרסמת כתבה מכפישה וממוחזרת על משפחת נתניהו שכל מטרתה לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הימין. גם הפעם, התשובה שלנו בקלפי”.