“הולך ברחוב אנשים מקללים אותי”: הנאום שהרעיד את ועדת הבחירות

איש יחסי הציבור יוסי רוזנבוים, חבר בוועדת הבחירות המרכזית מטעם הליכוד, הסביר לוועדה, בנאום מרגש, מדוע יצביע בעד פסילת 'כחול לבן' • "כשאני שומע את יאיר לפיד, אני פגוע ממנו ברמה האישית. אנשים מקללים אותי בגללו. על מה? אני לוקח ממישהו משהו?"
אבי כץ
י"ד אב התשע"ט / 15.08.2019 16:53

איש יחסי הציבור יוסי רוזנבוים, נשא אמש (רביעי) דברים נוקבים במהלך הדיון בבקשה למנוע את השתתפות מפלגת ‘כחול לבן’ בבחירות לכנסת ה-22.

רוזנבוים, חסיד קרלין המתגורר בביתר עלית, הוא פעיל בכיר בליכוד, ומייצג את המפלגה כחבר בוועדת הבחירות המרכזית.

“אני חושב שמעולם לא התבטאתי פה בוועדה, ואני חושב שאני פה קדנציה שלישית או רביעית”, פתח רוזנבוים. “אני נראה חרדי קלאסי, ואני כזה. למי שלא יודע אני מייצג פה את הליכוד, אני חרדי-ליברלי ואני יכול להגיד לך שאני בן אדם שעובד 17-18 שעות ביום, ואני לא מגזים.

“יש פה כאלו שגם מכירים אותי, יש לי עסק לייעוץ אסטרטגי, אני מייצג גופים גדולים מאד במשק. אני משלם בחודש יותר מ-50% מההכנסות שלי, למדינת ישראל. 53-54 אחוזים, כולל מס יסף. ואני אומר לך, רוב החרדים שאני מכיר סביבי – כמוני.

“וזו הבעיה בשיח! יום אחד הלכתי בבוקר בשכונת גבעת זאב בירושלים, הכלב שלו עשה את צרכיו, אני רואה אותו מוציא שקית מהכיס, אוסף את הגללים וזורק לפח. ניגשתי אליו, אמרתי לו: אינשאללה, כל החילונים יהיו כמוך.

“הוא הסתכל עלי כאילו נפלתי מהירח. שואל אותי: למה ככה? אמרתי לו: אני רגיל שכשאני עושה משהו טוב ניגשים אלי, וואלה הלוואי כל החרדים יהיו כמוך.

“אני אומר לך יקירי, כל החרדים כמוני. אולי יש קומץ קטן, אבל אני רוצה לומר לך מילה, ואני מדבר באמת מקירות ליבי. אני יש לי פה תמונה, אני חסיד קרלין, לחסידות קרלין בטבריה, אנשים שנראים כמוני בדיוק, עם זונגאלאך, עם שחור לבן, לא שונים מחרדי קלאסי, יש לנו בטבריה בחסידות שלנו כיתה שלמה בצבא שמתגייסים, יש לי תמונה אשלח לכם.

“זו החסידות הרביעית בגודלה במדינת ישראל, יש בה כ-2500 משפחות והם גרים במאה שערים, בביתר עילית, במודיעין עילית, ואני רוצה להגיד לכם משהו – אני למשל לא התגייסתי לצבא, אני אבל נתתי אלפי שעות בזק”א, בפינוי כבישים בפיגועים, אני מתנדב באיחוד הצלה, כמוני יש 5000 מתנדבים שעוזבים את העבודה, את הבית, כדי לעזור לעם ישראל -כל אחד בחלק שלו.

“ובינינו, אתם לא באמת רוצים אותנו בצבא, אתם לא באמת רוצים רמטכ”ל כמוני, אז בואו נעשה סדר. אנחנו נותנים מעצמנו המון, וכשאני שומע את יאיר לפיד, ואני אומר לך – אני פגוע ממנו ברמה האישית. אני מרגיש שהוא מנהל שיח גזעני, פוגע, אנטישמי, אני הולך ברחוב אנשים מקללים אותי.

“על מה? אני לוקח ממישהו משהו? ולכן ביקשתי רשות, אמרתי, גם אם הליכוד יצביעו נגד הפסילה, זו ההזדמנות היחידה שלי להשמיע את הקול שלי נגד מאמרי השטנה של יאיר לפיד – ואני אצביע לבד”.

הדפס כתבה

9 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרעיד את היקום, חולי נפש
    15/08/2019 19:25
    דני
  1. טט

  2. כן דומים לך אכן לוקחים מבלי לתת
    15/08/2019 20:32
    אש
  3. אל תיקח אישית אבל רוב מי שנראה כמוך אכן לוקח מבלי לתת מספיק.
    אגב אלה שנושאים בנטל עוד 10-20 שנה יקרסו ולכן זה אינטרס שלך ודומיך לשנות.
    הספינה טובעת!!!

    • מים   16/08/2019 16:55

      זה מה שהוא מתלונן יש סטרוטיפ שקרי שהתקשורת ,שרוקדת לצלילי יאיר לפיד, מכתיבה כל הזמן

    • חרדי   22/08/2019 19:52

      מאיפה אתה יודע את זה ?
      מהתקשורת? א”כ אז אתה מפגר אני יודע בפרוש על זה שהחרדים מוציאים מיסים יותר מכל אחד אחר אתה מדבר כמו אחד שלא סיים יסודי “הספינה טובעת” מה הקשר לפה בכלל המשפט הלזה? “בנטל” בדיוק על זה הוא דיבר שלפיד אומר ולפי”ז יוצא שכל כולך מושפע מהרשת ומשקרים
      נ.ב. אפשר לומר גם אותו דבר על החילונים כי בדיוק כמו שאתם מושפעים ככה גם החרדים אבל לא החרדים “לא שקרנים”

  4. באמת חסידי קארלין מפרגנים לספרדים בביתר
    16/08/2019 07:56
    ביתרי
  5. במשך שנים חסידי קארלין סטולין עשקו הספרדים בביתר

  6. צודק בחור יקר
    16/08/2019 13:51
    יהודיה
  7. מקללים, מגדפים, מסתכלים עקום, ותמיד יש להם מה להגיד, היום עמדתי ביציאה מהסופר וחיפשתי את החשבונית להציג לשומר, באו זוג סוסים (סוס וסוסה) מלאים בקעקועים, על הידים והרגלים, הבחור לא למד איך פונים לאדם, וישר תקף “למה את סוגרת את המעבר ? המעבר היה פנוי הייתי מעבר לדלת והוא תקף ואחר כך הסוסה שלו גם היה לה לאמר, שני סוסים, כשאין חינוך אז אין גם דרך ארץ.

  8. "הרעיד" - די להגזמות !
    17/08/2019 21:58
    אכפתניק
  9. חוץ מיח”צנות עצמית -לא היה בנאום הזה כלום. די להגזמות !

  10. רוזנביום
    18/08/2019 13:44
    חלי
  11. הוא נראה חרדי קלאסי? זקן קצוץ, כך אבא שלו רוצה לראות אותו.
    מה הוא עושה בליכוד? , אם אתה לא מרוצה במפלגות החרדיות, אל תצביע להן, אבל אל תייצג את הליכוד!!!
    אתה מחלל שם שמים בגלוי. ואני מקווה שלא יפרעו ממך על כך.
    בושה לחסידות קרלין!

  12. שלמי
    20/08/2019 21:38
    שלמי
  13. שלומי