רון קובי עוקץ את דרעי: חגג וחגג, ובסוף בא בית משפט ונתן לו בפנים

ראש עיריית טבריה ויו"ר מפלגת 'הימין החילוני' טוען שלא ניסה לבצע פרובוקציה במופע בעפולה • "השבאבניקים של אריה דרעי ידעו שאני מגיע והכינו פרובוקציה, קפצו על הגדרות"
חרדים 10
י"ד אב התשע"ט / 15.08.2019 11:27

ראש עיריית טבריה, רון קובי, דחה הבוקר (חמישי) את הטענות כי הגיע אמש להופעה בעפולה כדי לייצר פרובוקציה, ומסר את גרסתו לאירוע שהסתיים בהרחקתו על ידי שוטרים מהמתחם.

בראיון ל’חדשות הבוקר’ בקשת  12 סיפר קובי, “המשטרה ידעה שאני מגיע, בגלל שאני מאובטח הם יודעים על כל תזוזה שלי. הם התכוננו לזה”.

לדבריו, “לא נכנסתי למופע, נכנסתי לאזור המתוחם לתקשורת, אבל האספסוף של אריה דרעי המושחת, המקהלה שלו, ידעו כנראה שאני מגיע, באו, קפצו על הגדרות ונכנסו לשמה”.

קובי הדגיש: “נכנסתי אחרי שהמופע התחיל, באתי בשקט לאיזור הצלמים, הם פרובוקטיבים, הכינו את השבאבניקים של אריה דרעי”.

בהזדמנות זו עקץ קובי את יו”ר ש”ס: “דרעי חגג וחגג, ובסוף בא בית המשפט ונתן לו בפנים, אמר לו, חביבי, זה לא יקרה יותר נקודה”.

לגופה של המחלוקת אמר קובי: “החרדים עצמם לא מבינים שאם הם רוצים לבקש הפרדה, שילמדו שאנחנו רוצים נישואים אזרחיים ואוטובוסים בשבת. הגיע הזמן שהציבור הזה לא יוסת אלא יבין שזה עניין של הידברות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קובי
    15/08/2019 14:40
    ג
  1. אתה אפילו לא שווה את האותיות שכותבים כתגובה אתה רשע מרושע עוד ה’יבוא איתך חשבון במהרה; אמן הידברות הוא רוצה הרשע הידברות על מה ?להטביע את הספינה?אתה עושה חור בספינה ותגרור איתך טובים וצדיקים לטבוע יחד איתך…

  2. קובי
    15/08/2019 14:42
    ג
  3. התגובה הזו לא קיימת רמאים תפרסמו מייד מה לא עומד בדרישות שלכם משתפי פעול על שונאי ישראל? קובי אפילו לא שווה את האותיות שכותבים כתגובה אתה רשע מרושע עוד ה’יבוא איתך חשבון במהרה; אמן הידברות הוא רוצה הרשע הידברות על מה ?להטביע את הספינה?אתה עושה חור בספינה ותגרור איתך טובים וצדיקים לטבוע יחד איתך…