השוותה אותו להיטלר: סתיו שפיר ‘חטפה’ עוד תביעה על סך חצי מליון ש”ח

יו"ר 'עוצמה יהודית' יגיש תביעה נוספת נגד סתיו שפיר על סך חצי מליון ש"ח: "הגיע הזמן לעצור את ההסתה הפרועה שלה''
אריה ריבקינד
י"ג אב התשע"ט / 14.08.2019 12:55

עו”ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית הודיע היום (רביעי) כי יגיש תביעה נוספת נגד חברת הכנסת סתיו שפיר על סך חצי מליון ש”ח. זאת, לאחר ששפיר השוותה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה בין בן גביר למנהיג גרמניה הנאצית אדולף היטלר.

שפיר הגיבה לציוץ שהעלה כתב ‘ווינט’ רן בוקר, בו ציין כי רינו צרור נזף הבוקר בשידור בגלי צה”ל בשפיר, לאחר שזו נזפה בו קודם על שאפשר לעו”ד בן גביר להתראיין בשידור.

שפיר צייצה בתגובה: “‏‎רן היקר, בלי להשוות, חלילה – את היטלר היית מעלה לשידור? חופש ביטוי כן – הסתה לגזענות, לא. חופש ביטוי כן, פגיעה בדמוקרטיה – לא.
בלי פחד”.

בן גביר כבר הגיש בתקופת מערכת הבחירות הקודמת, גם אז בזמן הדיונים בוועדת הבחירות, תביעה נגד שפיר לאחר שגם אז השוותה את אנשי עוצמה יהודית לנאצים. לאחרונה הוגש כתב הגנה מטעמה של שפיר, והתביעה נגדה עדיין מתנהלת בבית המשפט.

לאחר דבריה של שפיר הבוקר, מודיע בן גביר כי יגיש נגדה תביעה נוספת על סך חצי מליון ש”ח: “סתיו שפיר, שהתחברה למחפיץ הנשים אהוד ברק ממשיכה להסית ולעשות זילות לשואה מחמת חוסר ידע משווע, וממשיכה להשוות את גדולי רוצחי העם היהודי לנאמניו ואוהביו. הגיע הזמן לעצור את ההסתה הפרועה שלה והגיע הזמן שתדע היא וכל מי שיסית כי יש מחיר לדבריו”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שפיר
    14/08/2019 20:18
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כל המשווה יהודי באשר הוא לנאצי דינו אחד הוא שילך וישמור על הגטאות שנה שלמה ואז נראה איך יחזור משם .או כריס טיסה לכוון אחד ללא חזרה היא ילדה קטנה ללא גרם של שכל .זו רוצה להיות ראש ממשלה הייתי נותן לה להכין תה לשומרים תתביישי לך אני נגעל ממך

  2. לפיד
    14/08/2019 20:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. הוא זקוק לחופש באי בודד בגפו ושידבר ללמפה הלוזר הגדול על פני ההאדמה בושה ענקית שאדם כזה מסתובב כמו טווס נפוך באדמת ארץ ישראל

  4. סתיו שפיר אישה מגעילה עם פה ג'יורה
    14/08/2019 22:00
    ג
  5. סתיו שפיר אישה מגעילה עם פה ג’יורה

  6. אופורטוניסטית דוחה עם פה גדול
    14/08/2019 22:33
    דודי
  7. איני מחסידיו של בן גביר ורחו מכך אבל במקרה זה אני מקווה שילמד אותה לקח

  8. סתיו שפיר
    16/08/2019 12:06
    כרמי
  9. סתיו, חבל, אני מאוכזבת ממך מאד.את אדם ערכי מאד, רגישה, אבל הפעם הגזמת לגמרי. אני לא בעד עוצמה יהודית, אבל לקרוא להם היטלר?