מדוע הוצבה תרנגולת ענקית, בגובה של 10 מטרים, מול משכן הכנסת?

בני משפחות שכולות ונפגעי טרור הקימו בגן הורדים מול הכנסת מיצג ענק במחאה על מדיניות הממשלה מול החמאס והטרור הפלסטיני • בימים הקרובים יוצב המיצג בהפתעה במוקדים מרכזיים ברחבי הארץ
חיים טוויל
י"ג אב התשע"ט / 14.08.2019 12:03

בגן הוורדים מחוץ למשכן הכנסת הוקם היום (רביעי) על ידי ‘הפרויקט לניצחון ישראל’ מיצג מחאה ענק, נגד מדיניות ממשלות ישראל מול החמאס והטרור הפלסטיני.

את המיצג הציבו בני משפחות שכולות ונפגעי טרור, ביניהם שמחה גולדין – אביו של הדר הי”ד המוחזק בעזה, הרצל חג’ג’ – אביה של שיר הי”ד שנרצחה בפיגוע דריסה בארמון הנציב, רפי לבנגורנד – אביה של קים לבנגורנד הי”ד שנרצחה בפיגוע בברקן, לירן ברוך – יו”ר פורום נכי צה”ל למען ביטחון ישראל, ודורון אלבז – נציג תושבי הדרום ומקים תחנת הרענון במבצע צוק איתן.

מיצג המחאה הוא בדמות תרנגולת, בגובה 10 מטרים, ועליה הסיסמה של הפרויקט: “מפסיקים לפחד! דורשים ניצחון ישראלי!”

התרנגולת מסמלת את הפחדנות של ממשלות ישראל נגד החמאס.

בימים הקרובים יוצב המיצג בהפתעה במוקדים מרכזיים ברחבי הארץ.

באירוע נשאו דברים נציגי אוכלוסיות שנפגעו מהטרור הפלסטיני ודרשו לעבור ממדיניות של חולשה למדיניות של הכרעה: שמחה גולדין ייצג את משפחות החטופים,

פרופסור שמחה גולדין ייצג את משפחות החטופים: “חטיפת חיילים איננה גזרת גורל. אפשר לשחרר שבוים גם מבלי לשחרר מחבלים, אפשר לשחרר שבוים גם מבלי לסכן חיי חייל אחד. אנחנו צריכים לשנות את המשוואה בה חמאס חוטף חיילים והדבר מהווה עבורה נכס, למצב בו חטיפת חיילים מהווה עבורו נטל והוא משלם עליה מחירים פוליטיים ומחירים כלכליים. שלום תמורת שלום, הומניטרי תמורת הומניטרי.

“חמאס הוא ארגון טרור של 30 אלף בריונים המחזיקים ב-2 מיליון תושבים עזתיים בני ערובה, ועושים בית ספר למדינה במבוכה. לא אלמן ישראל, השינוי כבר כאן, התוכניות מוכנות על השולחן! יש להפעיל לחץ על מחבלי חמאס בעזה ועל מחבלי חמאס בכלא הישראלי שמקבלים מתנות ופרסים יום יום בצורת מחוות ותנאים משופרים. לחץ=נטל. מדיניות. נחישות. אומץ! האזרחים לא מפחדים, אתם מפחדים.

“אנו דורשים מדיניות. כל פתרון קבע למצב בעזה, צריך להיות תלוי ללא תנאי בהשבת השבויים הישראלים מעזה. סיוע הומניטרי תמורת סיוע הומניטרי.  לא מדובר פה בחיי בני. מדובר פה בחיי החייל הבא. מדובר פה בחיי המשפחה הבאה. כל משפחה בישראל מגייסת את בנה לצה”ל. השבת שבוים=אינטרס לאומי. חמאס מנסה לשבור את רוחנו בטרור נגד המשפחות. הממשלה חייבת להראות לו את ההפך. הגיע הזמן להפסיק לפחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות