האם זו ההוכחה המוחצת שהיועץ מנדלבליט בעצם בכלל לא גר בארץ?

בחוות דעת שמסר היועץ אביחי מנדלבליט לוועדת הבחירות המרכזית הוא דורש: "למחוק על הסף את בקשת עוצמה יהודית לפסול את כחול לבן" • יש עתיד דיברו בגזענות נגד חרדים? "רק 5 התבטאויות לאורך יותר מ-5 שנים" • איש התקשורת יעקב אייכלר: "יכול להיות שזה שספר, פשוט גידם?"
חרדים 10
י"ב אב התשע"ט / 13.08.2019 20:49

היועץ המשפטי לממשלה היה בארץ בשנים האחרונות? אביחי מנדלבליט, פנה הערב (שלישי) לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה למחוק על הסף את בקשת מפלגת עוצמה יהודית לפסול את מפלגת כחול לבן.

זאת לאחר שעוצמה יהודית הגישה בקשת פסילה בטענה כי כמה מחברי ‘יש עתיד’ שברשימת כחול לבן התבטאו בגזענות כלפי הציבור החרדי – בהם: יאיר לפיד, אלעזר שטרן ומיקי לוי.

לפי דיווח של אמוץ שפירא ב’כאן חדשות’, מנדלבליט כתב בחוות דעת לוועדה, לקראת הדיון שיתקיים מחר בבקשות הפסילה: “הבסיס הראייתי שמציגה עוצמה יהודית בבקשתה הוא קלוש עד מאוד – חמש התבטאויות בלבד לאורך יותר מחמש שנות פעילות של לפיד, אלעזר שטרן ומיקי לוי”.

איש התקשורת יעקב אייכלר, שדרן רשת ב’, הגיב: “יכול להיות שזה שספר, פשוט גידם? אין לו לוח שנה?”

 

בשבוע שעבר תכננה מפלגת עוצמה יהודית להגיש לוועדת הבחירות המרכזית בקשה לפסול את חבר הכנסת יאיר לפיד מלהתמודד בבחירות הקרובות, בטענה כי התבטא בגזענות כלפי הציבור החרדי.

אלא שעמדתו של מנדלבליט הייתה כי המגזר החרדי אינו עומד בהגדרה למונח גזענות, משום שאין הוא נבדל בצבעו, בגזעו או במוצאו הלאומי-אתני.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כנראה טיפש
    14/08/2019 01:18
    Roni
  1. כל עוד היועמ”ש מדבר לעניין ניתן להסכים או שלא. ברגע שהוא מתחיל… בעצם לא יודע מה זה חוץ מאשר לנהוג ולדבר בטפשות יתירה, מומלץ לשחררו להתאווררות. רחמנות, הבחור יצא מדעתו

    • חיימון   14/08/2019 10:45

      תלוש המציאות המרה והכואבתכי נפל שולל יחד עם שי ניצן בתפירת התיקים,
      ולא ייזכו להיות שופטיי העליון,אלא שותפים במשרד קטן ואזרחי,נפלה עטרת ראשם,שניסו לזרום עם הסיאוב
      והשחיתות,של כל מערכות החוק.
      זה פועלם וזה עונשםולכן התהלותם כאובדיי עשתונות ודרך,יורים לכל כיוון,אולי ייפגעו במשהו…מישהו.

      • עוצמה   15/08/2019 00:03

        ב.ה יגיע גם יום הדין של השניים הכי נאלחים ורכובים מין היסוד.כל מי שרוצה לפגוע ביהדות בדרך כל שהיא אלוהים ישלם לו ולכל באי ביתו