‘ידידים’ כינס את מנהלי המחוזות והסניפים לערב גיבוש: “הדרך להגשמת החלום”

במהלך הכנס התקיים דיון פתוח בו העלו המשתתפים נושאים בהם נתקלים המנהלים בפעילותם מול הכוננים והקריאות בשטח • לכל מנהל הוענקה תעודת הערכה והוקרה על פעילותו
אבי כץ
י"ב אב התשע"ט / 13.08.2019 17:25

בשבוע שעבר התקיים כנס מנהלים שכולו אהבת חינם לראשי ארגון ‘ידידים’ ומנהלי הסניפים מכל רחבי הארץ.

ארגון ‘ידידים’ שם לו מטרה לחבר בין קהלים ולהרבות אהבת חינם בקרב אזרחי מדינת ישראל באמצעות סיוע, כדוגמת התנעת רכב, החלפת גלגל תקור ועוד, ובאמצעות יצירת קהילה איכותית של מתנדבים מכל רחבי הארץ.

ראשי הארגון, המנכ”ל ישראל אלמסי וסגנו לייזי שטרן, יחד עם מנהלי המחוזות, המרחבים, הסניפים והאגפים השונים בארגון, הסבו סביב שולחנות לארוחת ערב חלבית עשירה ומפנקת.

ארגון ‘ידידים’ הוקם בשנת 2006 על ידי ר’ מאיר וינר, המשמש כיום כנשיא הארגון.

כיום מונה הארגון למעלה מ-16,000 מתנדבים, ונחלץ לעזרת כל פונה בדרכים ובבתים – ובכלל, בכל מקרה של עזרה ראשונה שאינה רפואית בכל רחבי הארץ 24 שעות ביממה.

את הארגון מנהלים ודוחפים קדימה ראשי הארגון באמצעות היררכיה שלא מביישת ארגון צבאי; ישנה חלוקה למחוזות, מרחבים, סניפים, וצוותים בכל רחבי הארץ.

בנוסף לכך ישנם אגפים כדוגמת אגף הדוברות, מדיה, טכנולוגיה, לוגיסטיקה, קשרי חוץ וקהילה, קשרי ממשל, הדרכות וההסברה.

תחת האגפים השונים ישנה חלוקה למחלקות מחוזיות, מרחביות, ואף לסניפים. בארגון יש גם מוקד טלפוני אשר נותן מענה ליותר מ-1,500 שיחות ביום.

גם במוקד ישנה חלוקה למחוזות כאשר יש מנהל למוקד ירושלים, מרכז, צפון, ודרום. במוקד כ-400 מוקדנים (במשמרות) בהתנדבות מלאה 24 שעות מסביב לשעון. כל המתנדבים ובעלי התפקידים, כולל כולם, פועלים בהתנדבות מלאה וללא קבלת תמורה. המתנדבים מגיעים מכל גווני הקשת הישראלית, יהודים, ערבים, דתיים וחילונים.

במהלך הערב סקר מנכ”ל ידידים את פעילות הארגון וצמיחתו בשנה האחרונה.

אלמסי פנה למנהלי הארגון ואמר כי הוא גאה בכל המתנדבים בארגון הענק הזה. ״אנחנו בפריסה ענקית בכל הארץ, המענה לאזרחים יעיל ומצוין לאזרחים, אך עוד ארוכה הדרך להגשמת החלום – חצי מליון מתנדבים!״

לאחר מכן התקיים דיון פתוח בו העלו המשתתפים נושאים בהם נתקלים המנהלים בפעילותם מול הכוננים והקריאות בשטח ונמצאו פתרונות למקרים מעין אלו.

בהמשך ולאחר שהמשתתפים סעדו את ליבם, נשא דברים הרב צבי אזרחי, ראש מדרשיית נועם בכפר סבא, שריתק את הקהל במהלכים מחשבתיים מעניינים בגובה העיניים הנוגעים לחיי ההתנדבות והנתינה של כל אחד ואחד.

בסיום הערב הוענקה לכל מנהל תעודת הערכה והוקרה על פעילותו, ובנוסף, שי בדמות מצלמת דרך יוקרתית מתקדמת וחדשנית, מתנת חברה אשר בימים אלו משלימה את ההכנות האחרונות לקראת פרוייקט ייחודי עם ארגון ידידים. המצלמה והיישומון שלה משתמשים באלגוריתמי בינה מלאכותית על מנת לזהות תאונות ואירועים מסוכנים על הכביש באופן אוטומטי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות