רגב: עשתה ‘שופינג’ בליכוד • שקד: פחדה, שמה לי רגליים

יו"ר 'ימינה': "רגב פחדה ולא רצתה שאתפקד לליכוד, היא פנתה לבכירים ואמרה שהיא לא רוצה שזה יקרה. היא המציאה את המילה אופרטוניזם בפוליטיקה" • שרת התרבות: "האישה שעזבה מפלגה בגרעון אדיר חוזרת אליה אחרי מפלה בבחירות, אם זה לא אופורטוניזם, אני לא יודעת מה כן"
אריה ריבקינד
י"ב אב התשע"ט / 13.08.2019 10:22

יו”ר מפלגת ימינה, איילת שקד, יצאה הבוקר (שלישי) נגד שרת התרבות מירי רגב – לאחר שזו אמרה  ששקד “התחננה להצטרף לליכוד”.

בראיון לרשת ב’ תקפה הבוקר שרת התרבות את שרת המשפטים לשעבר, ואמרה על התבטאויותיה נגד ראש הממשלה: “אחרי שעשתה שופינג בליכוד, הרי לפני כמה שבועות היא התחננה להגיע ולהיות בליכוד, פתאום עכשיו היא מנגחת את ראש הממשלה כי זה מביא לה כותרת”.

שקד אמרה בריאיון לגלי צה”ל: “מירי רגב המציאה את המילה אופרטוניזם בפוליטיקה. מי שהתלבטה אם להתפקד למפלגת העבודה או לליכוד, דבררה את ההתנתקות בלהט וגם שיקרה שקיימת ברית בין בנט ללפיד. היא פחדה ולא רצתה שאצטרף לליכוד”.

שקד סיפרה: “כשלא עברנו את אחוז החסימה, התכנית שלי הייתה להתפקד לליכוד. מירי רגב הייתה זו שפנתה לבכירים בליכוד ואמרה שהיא לא רוצה בדבר הזה.

”אני באמת מציעה לא להתייחס לדברים שלה, אלה רעשי רקע”, הדגישה שרת המשפטים לשעבר.

רגב צייצה בתגובה: “אני רואה שמשהו הצליח להוציא את איילת שקד משלוותה. האישה שעזבה מפלגה בגרעון אדיר חוזרת אליה אחרי מפלה בבחירות. אם זה לא אופורטוניזם, אני לא יודעת מה כן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות