סמוטריץ מתנצל ונשאר בתפקיד: “הדברים לא היו ראוי להיאמר”

לאחר שיחת הנזיפה מתנצל השר סמוטריץ בפני רה"מ נתניהו • "נאמרו דברים שלא ראוי היה שייאמרו - ודאי מתוך היחסים שבין שר לראש ממשלה ועל כך אני מצר" • על פסיקת ביהמ"ש: "בזה ליהדות ולכל מי שמאמין בערכי היהדות"
דוד ליבוביץ
י"ב אב התשע"ט / 12.08.2019 21:11

מתנצל ועוזב ירוחם: באירוע השקת רשימת הימין המאוחדת שתרוץ בבחירות תחת השם “ימינה” שנערך הערב (שני), הביע השר בצלאל סמוטריץ’ התנצלות על המתקפה החריפה נגד ראש הממשלה – זאת לאחר שיחת הנזיפה שנערכה לו בלשכת נתניהו מוקדם יותר.

“הדברים שנכתבו אתמול נכתבו בכאב גדול”, אמר סמוטריץ’, “לעתים אני אומר את האמת שלי בהתבטאויות חריפות וקשות. כשכואב לי – אני צועק. מתוך הכאב, נאמרו דברים שלא ראוי היה שייאמרו – ודאי מתוך היחסים שבין שר לראש ממשלה ועל כך אני מצר”.

השר סמוטריץ גם הביע תמיכה ברה”מ: “נתניהו הוא מנהיג הימין. הוא ראש ממשלה טוב ואנחנו מגבים אותו לא פעם ולא פעמיים, גם כשזה לא פופולרי. אנחנו מגבים אותו מול הרדיפה המשפטית המפלה שהוא עובר, אנחנו מגבים אותו מול המתקפות הצבועות מהשמאל. פשוט כי זו האמת. פשוט כי אנחנו אנשים ענייניים. וכן, כשצריך לבקר אותו אנחנו גם מבקרים, ואף אחד, אבל אף אחד, בשום איום, לא ישתיק את הביקורת הזו”.

על פי הדיווחים שהגיעו מגורמים הקרובים לרה”מ, בשיחת הנזיפה הבהיר נתניהו לסמוטריץ׳ כי אם לא יתנצל פומבית על ההשתלחות נגדו – יפוטר לאלתר מהממשלה. ראש הממשלה הבהיר לסמוטריץ׳: ״לא תהיה אזהרה נוספת״.

במהלך נאומו, שר התחבורה התייחס גם לפסיקת בית המשפט סביב סוגיית ההפרדה באירועים: “החלטת בית המשפט המונעת מאלפים לצרוך תרבות על פי אמונתם בזה ליהדות ולכל מי שמאמין בערכי היהדות.

“זו החלטה שמנסה לכפות עלי ועל עוד מאות אלפי אזרחים במדינה חינוך מחדש על פי עולם ערכים “נאור וליברלי”, במרכאות כפולות ומכופלות, שרומס בהתנשאות ובגסות את האמונה שלנו ואת הבחירה שלנו לחיות לאור התורה וההלכה”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זאת היהדות שלך,שאתה עולה על בריקדות עבורה?
    13/08/2019 06:19
    עדי
  1. כול כך עלוב,,כולכך עצוב,שהדרת נשים הפכה להיות “היהדות”!
    זה מעיד על הסיאוב של החברה הזו,על הפרימיטיביות שלה ועל המרחק בינה לבין היהדות האמיתית,ההומניסטית,החילונית,שבה יש שיוויון בין הגבר לאשה.
    בושה!

  2. היהדות האמיתית היא חילונית??? את מפגרת!
    14/08/2019 10:19
    מימי
  3. ………