חרדים נחקרו במשטרה: נבדק חשד לאי סדרים בבחירות לראשות הבירה

ליאון גבר בסיבוב השני על ברקוביץ בקרב צמוד מאוד, שהסתיים בפעור של 3,765 קולות - ויו"ר התעוררות הגיש תלונה במשטרה על אי סדרים המשטרה: "נחקור המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת"
חרדים 10
י"א אב התשע"ט / 12.08.2019 19:04

משטרת ירושלים חוקרת חשדות לאי סדרים בבחירות לראשות העיר.

לפי דיווח של שלומי הלך ב’כל העיר’ ככל הנראה מדובר על הסיבוב השני של הבחירות – בו התמודדו ראש בראש ראש העיר הנבחר משה ליאון ויו”ר סיעת התעוררות עופר ברקוביץ.

בין הנחקרים ישנם חרדים שכיהנו כראשי ועדות קלפי.

ליאון גבר בסיבוב השני על ברקוביץ בקרב צמוד מאוד, שהסתיים בהפרש של 3,765 קולות, כאשר ליאון קיבל 112,744 קולות, בעוד ברקוביץ זכה ב-108,979 קולות.

בסיעת התעוררות טענו לאחר ההפסד כי בבחירות נרשמו אי סדרים בקלפיות. בנאום ההפסד שנשא אמר ברקוביץ, שהתקשה להשלים עם התוצאה: “יש לא מעט אי סדרים שאנחנו בודקים ועוד נבדוק. לא סתם התרענו שמולנו עומד כוח שלא בוחל באמצעים. אנחנו נבדוק את הדברים ואנחנו לא מוותרים”.

ממשטרת ישראל נמסר ל’כל העיר’: “מיד עם קבלת התלונה הנוגעת לטוהר הבחירות במשטרה, נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת ומטבע הדברים לא נפרט אודותיה. משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת”.

מלשכת ראש העיר ליאון נמסר: “אנו מברכים על כל בדיקה בהקשר הבחירות לעיריית ירושלים. אנו סמוכים ובטוחים כי התהליך היה נקי ומוקפד בכל היבטיו. כמובן שנסייע בכל מידע שנדרש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות