ראש עיריית עפולה: נערער על החלטת השופט למנוע הפרדה

לאחר פגישה של מנהיגי הקהילות החרדיות, יחד עם בכירי העירייה והגורמים המשפטיים - ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ על האיסור לקיים אירוע בהפרדה: "קיימנו שיח עם נציגי הציבור החרדי בעפולה - נמצא את שביל הזהב והדרך לקיים האירוע לפי החלטת השופט"
אריה ריבקינד
י"א אב התשע"ט / 12.08.2019 14:30

ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ הודיע בצהרים (שני) כי העירייה תגיש ערעור על החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת לאסור הפרדה במופע הזמר החסידי בפארק העירוני – שתוכנן להתקיים ביום רביעי.

לאחר פגישה של מנהיגי הקהילות החרדיות בעפולה, יחד עם בכירי העירייה והגורמים המשפטיים, הוחלט לקיים את האירוע למרות זאת – בכפוף להחלטת בית המשפט.

בתום הפגישה אמר ראש העיר: “אנחנו כאן בעיר עפולה מכבדים את כלל המגזרים בעיר, כולל כמובן את המגזר החרדי, ולכן רצינו לקיים את אירוע מרכזי וענק ברמה הגבוהה ביותר.

“לצערי בית המשפט פסל את האירוע במתכונת הנוכחית, אני מאמין שנמצא את שביל הזהב בכדי כן לקיים את האירוע, כי גם למגזר החרדי מגיע אירועי קיץ כמו כלל התושבים בעיר.

“אנו עושים מאמצים משותפים למצוא את השביל שכן נוכל לקיים את האירוע בהתאם להנחיות בית המשפט, מתוך תקווה שגם הציבור החרדי יוכל ליהנות. אנחנו מאמנים בהאדרת ולא בהדרת נשים וזו המטרה במרכזית באירוע הזה!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבג'ץ רשעים אך לא טפשים
    13/08/2019 13:04
    עמי
  1. הם יבטלו את ההחלטה ופתאום יהיו מצילי הדמוקרטיה!!!
    אסור לעזור להם, שכולם יזכרו היטב מהי מערכת המשפט והחוקים, ושיש לגיטימציה להיאבק לשנותם