האב למשפחה הברוכה ניסה לקפוץ מהגג ונעצר על אלימות במשפחה

אב למשפחה ברוכת ילדים נקלע למאבק גירושין קשה, במהלכו סירבה אשתו לקבל גט • כאשר ניסה להתאבד, נעצר על ידי משפחתו • בלהט המאבק בעט בלי משים באשתו, ושבר שתיים מצלעותיה • איך זה נגמר?
שלמה בן חיים
י"א אב התשע"ט / 12.08.2019 12:58

אב למשפחה ברוכת ילדים נקלע למאבק גירושין קשה, במהלכו סירבה אשתו לקבל ממנו גט.

בעקבות כך החליט הגבר לשים קץ לחייו. הוא עלה לגג הבניין, אך ילדיו ששמו לב למתרחש, רדפו אחריו והחלו להיאבק בו ולנסות למנוע ממנו לקפוץ אל מותו.

במהלך המאבק הגיעה גם אשתו למקום, והצטרפה למאמצי ההצלה. בלהט המאבק בעט הגבר בלי משים באשתו, ושבר שתיים מצלעותיה. לבסוף הצליחו בני המשפחה להשתלט על האב ולמנוע ממנו מלבצע את כוונתו, והוא נמלט מן הבית.

האישה הובהלה לבית החולים, והשכנים, ששמעו את המהומה, הזמינו משטרה.

במהלך הלילה ירו השוטרים את הגבר בחשד לאלימות במשפחה.

בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בירושלים להארכת מעצרו טענה המשטרה כי יש מספר  פניות שהתקבלו בתחנה בטווח של שבוע, וכי החשוד איים בהתאבדות ומכאן נובעת גם מסוכנות לעצמו ולאישתו.

כמו כן טענו נציגי המשטרה כי לגבר הרשעות על תנאי.

מנגד טען עו”ד שלומי ביזק, המייצג את הגבר, כי טרם מעצרו שהה הגבר בבית אמו ולא היווה סכנה לאיש.

עו”ד ביזק ביקש מבית המשפט לאפשר לגבר מעבר לחלופת מעצר, אך בשל הקושי לארגן חלופה שכזו עוד באותו יום, ביקש עו”ד ביזק שביהמ”ש יאריך את המעצר ביום אחד בלבד.

השופטת שרית זוכוביצקי-אורי קיבלה את דברי עו”ד ביזק, והורתה על מעצרו של הגבר רק עד ליום המחרת בשעה 10:00. עוד קבעה, כי הוא יובא לדיון באמצעות שב”ס, שיאפשר לו 5 שיחות טלפון על חשבון המדינה.

בדיון שהתקיים למחרת בבית משפט השלום בירושלים, עם שחרורו של הגבר ממעצר, הגיעו הצדדים להסכמה לפיה הגבר ישוחרר בתנאים הבאים: הוא לא יכנס לשטח השיפוט של הישוב בו הוא מתגורר במשך השבועיים הבאים, הוא יימנע מליצור קשר עם אשתו לאורך שלושה שבועות, וכן יתייצב לכל חקירה לפי דרישה ולכל דיון שאליו יוזמן בבית המשפט.

עוד נקבע כי לצורך שחרורו ימציא ערבות צד ג’ בסך 5,000 שקלים, ויפקיד 1,500 שקלים נוספים.

ההסכם קיבל תוקף של בית המשפט, על ידי כבוד השופט אלעזר נחלון.

כשבוע לאחר המקרה התגרשו בני הזוג.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות