דרמטי: שבר החלון וחילץ פעוטה שנשכחה ברכב בב”ב I צפו בחילוץ

עובר אורח שהבחין בפעוטה יושב ברכב, שבר את חלון הרכב של הרכב והוציא אותה החוצה • הוא נפצע באורח קל לאחר שנחתך בידיו • הפעוטה פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים בתל השומר
חיים טוויל
י"א אב התשע"ט / 12.08.2019 12:31

פעוטה בת שנה חולצה בצהרים (שני) מרכב נעול ברחוב הגר”א  בבני ברק – ופונתה לבית חולים במצב קל.

אהרל’ה קליין ויחיאל ועקנין חובשים באיחוד הצלה סיפרו: “עובר אורח שבר את חלון הרכב של הרכב והוציא את הפעוטה מהרכב. הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, כשהיא סובלת מאיבוד נוזלים וחשד למכת חום.

“עובר האורח ששבר את החלון נפצע באורח קל לאחר שנחתך בגפיו תוך חילוץ הפעוטה”.

הפעוטה פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים בתל השומר.

מי ששבר את החלון הוא בן שמואל כהן, תושב ראש העין שעבד במקום סמוך, רץ במהירות, ראה שהפעוטה אדומה ומזיעה וללא היסוס שבר את החלון.

בשיחה עם ‘כאן חדשות’ אמר: ״זה הרגשת סיפוק מטורפת וכוח נפש שאי אפשר לעכל אותו במילים. אני הייתי שליח קטן של בורא עולם. עבדנו שם באיזור ונתקלנו בה. עובר אורח שהיה שם צעק שיש ילדה ברכב ובאותה שניה לקחנו פטיש, רצנו ושברתי את החלון ופתחתי את הדלת והילדה יצאה בשלום”.

כהן המשיך ותיאר: “הילדה הייתה נוטפת מים, בלי אוויר. הייתה אדומה, על הפנים. מה עבר לי בראש? שבעזרת השם, התארסתי לא מזמן, ובעזרת השם שאף אחד לא יגיע למצבים כאלה אבל זה יכול להיות הילד של כל אחד. הסתכלתי על הילדה וזה שוק, לראות חיים במתנה. יצא לי לדבר עם האבא, האבא הודה לי מאד, לחץ לי את היד”.

ישראל אלמסי, מנכ”ל ידידים, אשר שם לו למטרה למגר את תופעה המקרים הטראגיים של שכחת ילדים, שוחח עם בן שאמר לו: “עבדתי בסמוך למקום כששמעתי צעקות של מישהו להביא פטיש. רצתי למקום ובלי היסוס שברתי עם היד את החלון. נפצעתי קצת ביד בעקבות השבירה”.

ישראל הודה לו והבטיח כי לאור תושייתו יצרף אותו לארגון ויעניק לו ערכת פתיחה על מנת שהמקרה הבא, שלא יהיה, יוכל בקלות לפתוח את הרכב ללא צורך של שבירה ופציעה.

“בארגון ידידים” אומר אלמסי, “עובדים רבות להעלות המודעות בקרב ההורים והאזרחים להגברת הערנות בנושא. פתחנו בפרויקט של התבוננות עוברי אורח לרכבים על מנת שחלילה לא יישאר ילד נעול ברכב גם אם הורה שכח. אני שמח לראות שהמודעות עולה וכי עוברת האורח שמה לב לתינוקת”.

מהמשטרה נמסר: התקבל דיווח על תינוקת כבת שנה שעל פי החשד נשכחה ברכב בבני ברק. התינוקת חולצה ופונתה במצב קל לבית החולים תל השומר.

נסיבות האירוע בבדיקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות