“הובילו אותה לאתר בניה”: 4 שנים אחרי, הערבים שתקפו בת 15 נעצרו

נערה בת 15 התלוננה לפני 4 שנים כי שני חשודים פגשו בה באזור גן העצמאות בירושלים, הובילו אותה לאתר בניה - וביצעו בה את זממם • לפני כשבועיים הצליחה המשטרה לאתר את שני החשודים, תושבי מזרח ירושלים • אחד מהם חשוד בתקיפת תיירת לפני חודשיים
חיים טוויל
י"א אב התשע"ט / 12.08.2019 11:44

חוקרי המשטרה פענחו מקרה של מעשה חמור במיוחד שבוצע בנערה בשנת 2015 ועצרה שני חשודים – אחד מהם חשוד במקרה נוסף שאירע לפני כחודשיים בירושלים.

חקירת המשטרה שנפתחה בשנת 2015, החלה בעקבות דיווח שהתקבל מנערה – אז כבת 15, לפיו שני חשודים פגשו בה באזור גן העצמאות בירושלים, משם הובילו אותה לאתר בניה בקרבת מקום, וביצעו בה את זממם.

חקירת המשטרה המשיכה להתנהל, תוך איסוף ראיות וממצאים פורנזיים, שהובילו לפני כשבועיים לאיתור זהותם של החשודים, בשנות 30-50, תושבי מזרח ירושלים – ולמעצרם.

החשודים נחקרו במשטרה בחשד שביצעו עבירות חמורות בקטינה, ומעצרם הוארך על ידי בית המשפט.

היום צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגדם כתב אישום בגין העבירות המיוחסות להם בתיק החקירה משנת 2015.

במקביל, פתחה המשטרה במהלך חודש יוני בחקירה בעקבות תקיפת תיירת שאירע בגן העצמאות בירושלים.

מלאכת החקירה ואיסוף הראיות והממצאים, חשפו כי אחד מהחשודים – בשנות ה-30 – החשוד שתקף את הנערה בשנת 2015, הנו חשוד גם במקרה האחרון ועל פי החשד הוא ביצע את התקיפה יחד עם חשוד נוסף.

חוקרי המשטרה איתרו צילומים בהם נצפה החשוד הנוסף במעורבות במעשה בסמוך לשעת התרחשות העבירה, ושפרטיו טרם ידועים למשטרה.

כחלק ממאמצי חוקרי המשטרה לאתר את זהותו של החשוד הנוסף במעורבות בעבירה, המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור כל פרט היכול להוביל לפרטיו המזהים, ולדווח על כך בהקדם למוקד 100 של משטרת ישראל, או בטלפון שמספרו: 050-4657523.

מצ”ב תמונת החשוד הנוסף במעורבות במעשה משנת 2019:

צילום: דוברות המשטרה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות