הצהרת תובע ברצח הנורא בעזריאלי • השופט: “אין הסבר לירייה השנייה”

הפרקליטות הגישה הצהרת תובע נגד ויקטור קטן החשוד ברצח אופיר חסדאי ז"ל, במהלך ריב בחניון של קניון רמלה • השופט: "את הירייה הראשונה אולי ניתן להסביר בהגנה של החשוד על אשתו, אך את הירייה השנייה לא ניתן להסביר"
חיים טוויל
י' אב התשע"ט / 11.08.2019 15:13

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בראשון לציון הצהרת תובע נגד ויקטור קטן, בן 74 מלוד, החשוד ברצח בנסיבות מחמירות, לאחר שירה למוות באופיר חסדאי ז”ל, בן 40 מרמלה בחניון קניון ‘עזריאלי’ ברמלה, לפני כשלושה שבועות.

תחילתה של החקירה בדיווחים שתקבלו במוקד 100 של המשטרה, על קטטה בחניון קניון עזריאלי, במהלכה נורו יריות.

כוח משטרה שהגיע למקום הבחין בגבר מדמם כשהוא שרוע על הרצפה והחל לבצע בו פעולות החייאה, וזאת עד להגעת צוותי רפואה למקום.

במקביל הבחינו השוטרים בחשוד וברעייתו כשהם עומדים בסמוך ועצרו את החשוד לחקירה.

מהחקירה עלה כי בזמן שהחשוד ורעייתו, בת 68, החנו את רכבם, הגיע הקורבן עם רכבו ופנה אל אשתו של החשוד והעיר לה כי מכוניתם עומדת על שתי חניות.

אשת החשוד השיבה לקורבן, והתפתח ביניהם עימות פיזי.

על פי החשד, בתגובה לעימות בין השניים, החשוד שלף את אקדחו וירה לעבר הקורבן, פגע בו ופצע אותו אנושות. הקורבן פונה אל בית החולים אסף הרופא ומותו נקבע בבית החולים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום האריך בית המשפט את מעצרו בארבעה ימים נוספים.

במהלך הדיון תהה השופט זכריה ימיני איך קטן טוען להגנה עצמית, כשלא ירה ירייה אחת – אלא שתיים, כשהשנייה נורתה כשחסדאי ז”ל כבר שכב פצוע על הרצפה.

“מעיון בעדויות של עדים שנחקרו במשטרה עולה שמדובר לפחות בשתי יריות – כאשר את הראשונה אולי ניתן להסביר בהגנה של החשוד על אשתו, אך את הירייה השנייה לא ניתן להסביר מאחר שלפי חומר הראיות המנוח כבר שכב על הרצפה כשהוא פצוע”, אמר השופט.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות