מגיע לי: מנחם טוקר תובע מאיש העסקים מאיר גורביץ’ 475 אלף שקל

לפי דיווח ב'ידיעות אחרונות', איש התקשורת תובע מהחתן של מרדכי בן דוד, בעל השליטה בחברת הנדל"ן ארזים, עמלת תיווך - על שמצא לו קונה לוילה בסביון • מקורב לגורביץ': "ניסיון סחיטה"
אבי כץ
ד' אב התשע"ט / 05.08.2019 11:00

איש התקשורת מנחם טוקר תובע מאיש העסקים מאיר גורביץ’ 475 אלף שקל.

לפי התביעה – שפורסמה ב’ידיעות אחרונות’ –  גורביץ’, בעל השליטה בחברת הנדל”ן ארזים – חתנו של הזמר מרדכי בן דוד, חברו הקרוב של טוקר – חייב לו דמי תיווך על מכירת הווילה שלו בסביון לחבר של טוקר.

בתביעה לא מצוין מי החבר שרכש את הווילה, אך ל’ידיעות’ נודע כי הווילה נרשמה על שמה של רעייתו של איש העסקים מוטי בן־משה, ומשפחת בן־משה מתגוררת בה בה.

בתביעה, שהוגשה לפני כחודש לבית משפט השלום בפתח־תקווה, טוען טוקר כי גורביץ’ “ניצל את קשרי הידידות וכן את האמון הרב שרחש לו טוקר באותה עת על מנת לחמוק מקיום התחייבויות שקיבל על עצמו במסגרת הסכם שנכרת בין טוקר לבין גורביץ'”.

טוקר טוען, באמצעות עו”ד שמעון גרוס, כי גורביץ’ התחייב בפניו כי אם יתווך קונה לנכס הוא יתוגמל כמקובל ב־2% מהתמורה בתוספת מע”מ.

בתביעה טוען טוקר כי עם החתימה על העסקה פנה לגורביץ’ ודרש את התמורה המגיעה לו בעקבות השלמת העסקה, אשר עמדה לפי דרישתו על סך 463 אלף שקל, שהם 1.8% משווי העסקה לאחר קווץ’ בצירוף מע”מ.

להפתעתו הרבה, טוען טוקר, במקום לזכות מגורביץ’ לשבחים בגין העבודה והזמן הרבים אשר השקיע לשם השלמת העסקה, והתחייבות לשלם את השכר לו הוא ראוי, בחר גורביץ’ לסרב לשלם לטוקר את הסכום שסוכם ביניהם.

לשיטתו של גורביץ, הקווץ’ המדובר הוא 250 אלף שקל ועליו לשלם לטוקר 190 אלף שקל בלבד.

טרם הוגש כתב הגנה.

גורם המקורב לגורביץ’ מסר בתגובה ל’ידיעות’: “הגשת התביעה נגד גורביץ’ היא ניסיון לסחוט אותו ולנצל את היותו של התובע איש תקשורת עם קשרים רבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לשון הרע
    06/08/2019 23:57
    לא מעניין
  1. ורכילות