תמונה מרגשת ברשת: “שני הקצינים הגנו על בני בגופם!”

בזמן אזעקה ברחובות רץ ילד בן 4 וחצי לתפוס מחסה • לפתע הוריו הבחינו בחיילי פיקוד העורף עוטפים אותו בגופם – במקום להגן על עצמם • התמונה שהעלו לרשת זוכה לתגובות נרגשות
שלמה בן חיים
י"ח תמוז התשע"ד / 16.07.2014 11:01

זה קרה אתמול סמוך לשעה 13:00 בצהריים: לי אביב דדון ובעלה ברק, מורה ואח בבית חולים במקצועם, נסעו יחד עם ילדיהם, תינוק וילד בן ארבע וחצי – כשלפתע נשמעה אזעקה. דלת הרכב לא נפתחה, והם נכנסו ללחץ. רק ברגע האחרון הצליחו ההורים לפתוח את הדלת ובנם יאיר בן ארבע וחצי רץ לבדו במהירות, כדי להסתתר.

אלא שאז בני הזוג, הבחינו במראה מרגש: קציני פיקוד העורף עוטפים את בנם ומגוננים עליו בגופם. האם צילמה את המחזה והעלתה אל עמוד הפייסבוק שלה וכתבה:

“איזה צבא מדהים יש לנו! בדרך הביתה עם הילדים תפסה אותנו אזעקה. רכב ובו קציני פיקוד העורף עצר לידנו וכולנו יצאנו לתפוס מחסה. שני הקצינים המדהימים האלו תפסו את בני בן ה-4 והגנו עליו בגופם!! תמונה שווה אלף מילים! תודה — ‏‏ מרגישה ‏מבורכת‏.”

התמונה זכתה מאז לאלפי שיתופים.

“היינו ברכב עם הילדים ובדיוק פנינו בכניסה לשכונה שלנו ברחובות ואז שמענו את האזעקה”, שחזרה האם בשיחה עם חדשות 2 Online. “מיד עצרנו בצד, וראינו רכב שעצר לפנינו והיו בו ארבעה קצינים וחיילים של פיקוד העורף”.

הבעל יצא להוציא את התינוק, בעוד האם יצאה להוציא את יאיר – אך הדלת ננעלה והיא לא הצליחה בהתחלה לפתוח אותה. “כולם כבר תפסו מחסה וזה היה מאוד מלחיץ עד שהצלחתי להוציא את יאיר והוא רץ לבד לתפוס מחסה. פתאום ראיתי שני חיילים של פיקוד העורף שעוטפים אותו – זה היה פשוט מדהים, וביקשתי רשות מהם לצלם את זה, הייתי חייבת”.

החיילים, שלא מכירים את המשפחה, פשוט זינקו על הילד והגנו עליו. הם לא הסתפקו בכך, ובמהלך 10 דקות ההמתנה שאחרי האזעקה הם דובבו אותו, שאלו אותו שאלות ושוחחו עמו. “הודיתי להם וממש התרגשתי, יאיר נרגע מזה”, הוסיפה.

מיד לאחר האירוע היא העלתה את התמונה לפייסבוק. “רציתי שכולם יראו את הפנים האמיתיות של החיילים והאנושיות – במקום להגן על עצמם הם הגנו עליו”.

לי אביב דדון

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי כעמך ישראל
    16/07/2014 12:25
    אניי
  1. איזה חמודים ! כל הכבוד !

  2. מחמם את הלב. מדהימים.
    16/07/2014 13:10
    א
  3. כל עמ”י חברים.

  4. מדהים ומרגש!
    16/07/2014 19:57
    אוהבת
  5. אבל תמונות כאלו בחיים לא יראו בעולם, רק את התמונות שחיילים מצה”ל מכוונים נשק לכיוון ערבים “חפים מפשע”.