יצא צדיק • איש התקשורת חיים הכט מתפלץ משופטי בג”ץ: לכלכתם

חרדים 10
|
כ"ז תמוז התשע"ט / 30.07.2019 18:43
איש התקשורת חיים הכט, המלווה את טבריה 41 שנים כעיתונאי וכתושב, תוקף בחריפות את שופטי בג”ץ • “מעולם לא היתה בעיה בין חרדים לחילונים בטבריה – עד שהגיע רון קובי. אין לכם מושג כיצד מתנהלת דמוקרטיה מוניציפלית”

איש התקשורת חיים הכט פרסם היום (שלישי) באתר ‘מאקו’ מאמר, בעקבות החלטת בית המשפט העליון לדחות את השימוע של רון קובי במשרד הפנים – עד לחודש אוקטובר.

הכט פותח בפניה “לכבוד נשיאת בית המשפט העליון השופטת חיות, כבוד השופטים מזוז ומלצר” – וכותב: “מכיוון שאני מחויב בכבודכם, אומר במילים מכובסות: לכלכתם. הדברים שאמרתם בדיון בעניינו של ראש עיריית טבריה רון קובי הם הזויים. המסר שיצא מהדיון הוא שערורייתי ומסוכן מאין כמותו. אבל אני רוצה להוציא אתכם איכשהו בסדר – לכן נאמר שבאתם לדיון לא מוכנים”.

הכט, שנון כתמיד, מסביר לשופטים: “זה בדיוק כמו שיבוא אדם להישפט בפניכם, ישליך עליכם את נעליו, ואז יטען: אתם לא יכולים לשפוט אותי כי יש בינינו עניין אישי. אז מי ידון בעניינו? הרמטכ”ל? מנכ”ל עמידר? מי? מדובר, כבודכם, בטיעון ילדותי ומעושה שקשה להבין הכיצד שופטים בישראל נותנים לו גיבוי”.

הכט המשיך והטיח בשופטים: “כבודכם, הדברים שאמרתם בדיון בעניין חברי מועצת העיר מלמדים, במחילה, שאין לכם מושג כיצד מתנהלת דמוקרטיה מוניציפלית…

“קובי התייצב בפניכם וכדרכו שיקר בלי למצמץ. כוחות האופל, טען, קמו כנגדו בטבריה. אבל מה שקם כנגדו זו התנהלותו הבריונית והפוחזת”.

 

הכט, המתגורר בצפון, מעיד: “אני מלווה את העיר טבריה 41 שנים כעיתונאי וכתושב. מעולם לא הייתה בעיר בעיה של חילונים מול דתיים עד שבא רון קובי ומטעמים של פוליטיקה נמוכה ומסוכנת הצית אש זרה. הוא מלבה שנאה ומסית איש באחיו – לא כדי לנהל את העיר אלא כדי לקדם פולחן אישיות מביך.

“העיתונות התמסרה לחלוטין לקרקס של קובי בטבריה ובראה מפלצת. למרבה המבוכה, גם בית המשפט העליון נתן לכך גושפנקא.

“כבודכם, זה עדיין לא מאוחר. לדיון הראשון הגעתם לא מוכנים. עכשיו ראוי שתבדקו היטב מיהו רון קובי ומה באמת קורה בטבריה”.