“אם נתניהו מביא 61 מנדטים בלי ליברמן זה יהיה נוקאאוט היסטורי”

רביב דרוקר, פרשן חדשות 13, התייחס ליכולת של ראש הממשלה להרכיב קואליציה אחרי הבחירות • על אהוד ברק: "עמיר פרץ והורביץ היו מתים שהוא יעלם"
חרדים 10
ט"ז תמוז התשע"ט / 19.07.2019 14:58

עוד חודשיים לבחירות – ובנתיים השם שעולה שוב ושוב לכותרות הוא של אהוד ברק, ולא בהקשרים חיוביים.

פרשן חדשות 13, רביב דרוקר, שוחח עם אריה אלדד ורוני בר-און על עתידו הפוליטי של יו”ר ישראל דמוקרטית ועל האפשרות שראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא יצליח להרכיב את הקואליציה הבאה.

איך אתה מסכם את מסיבת העיתונאים של אהוד ברק וכל מה שקורה עם הפרשה של אפשטיין?

זה קצת מזכיר אנשים שגוססים במיטה של הבית חולים כדי להגיע לחתונה של הבת. הוא צריך להיות 9 ימים מעל אחוז החסימה כדי שיהיה איחוד. אחרת הוא יזרוק קולות לפח. היום לא מדובר שיהיה מספר אחת, אלא לתת לו קרש הצלה.

מה אומרים בשמאל?

עמיר פרץ והורביץ היו מתים שהוא יעלם, הם היו מעדיפים שהוא יפרוש. הוא תקוע להם כמו עצם בגרון, הם היו מעדיפים שהוא יפרוש ולא סמוטריץ’.

אבל עוד פעם אם הוא ישרוד את תשעת הימים האלה, הם יצטרכו לבלוע אותו. היינו 1400 קולות ממצב שאני ואתה מדברים על פסקת הגבלה, חסינות, מחאות ברחובות, היו כבר תוכניות מחאות של כחול לבן.

מה לגבי הבחירות הקרובות?

אם נתניהו מביא 61 מנדטים בלי ליברמן זה הנוקאאוט הכי גדול בהיסטוריה שלא היה כדוגמתו. ואם יהיו לו 60 יכול להיות שהוא לא ראש הממשלה. מעולם הימין בניכוי ליברמן לא עבר את ה-60.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אף אחד לא רוצה מדינת הלכה וכפיה דתית
    20/07/2019 18:54
    לירן
  1. לכן צריך ממשלה רחבה לא דתיים כמו שהיה ביזמנו ב1985 אם שיעון פרס ויצחק שמיר המערך ברשות שימעון פרס ניצחה אך גם פרס וגם שמיר לא הצליחו להקים ממשלה הוקמה ממשלת אחדות ברוטציה פרס היה שנתיים הראשונות ביגגל ניצחונו ושמיר בשנתיים השניות

  2. חרדים ÷ כופר = קומבינה ורשעות זוהמה וביזוי והכל בשם הכסף
    20/07/2019 19:05
    איך אתם אוהבים כופר
  3. אתם יודעים שהוא בז לכם

  4. בחירות
    20/07/2019 21:06
    די
  5. ביבי נתניהו לא יכול להביא 61 מנדטים כי זה לא יקרה בחיים סוף פסוק

  6. בחירות
    20/07/2019 21:46
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. להזכירכם בבחירות שעברו היה 61 בלי דוברמן וכך גם הפעם בעזרת ה’

  8. נתניהו יביא 61 מנדטים בלי הבוגד ליברמן
    21/07/2019 11:51
    עודד
  9. ליברמן לא לוקח מהימין אפילו לא קול אחד ! הקולות שלו היום זה מהשמאל הקיצוני ומהערבים (ואכן הראו בטלויזיה כיצד אנשיו מתקשרים לאנשים מטמרה !!!) לשמאלנים הקיצונים אין אגנדה האגנדה היחידה הוא להפיל את ביבי ולשם כך אצל השנואים האלה אצלם הכל מותר כולל להצביע בעד אדם שמבקש לטרנספר את הערבים ואלעק להקים עוד התנחלויות ! רק אצל השמאלנים הקיצוניים דבר כזה יכול לקרות ! השאלה מה יקרה עם ליברמן במידה ורוב בוחריו יהיו שמאל קיצוני וערבים הרי אם ירצה להשאר בפוליטיקה הוא יהיה מחויב להם רגע שכחתי אצל ליברמן במפלגה אין בכלל דמוקרטיה יש אדם אחד שקובע והוא הדיקטטור חבר של פוטין האוליגרך החדש מר ליברמן ! אזרחי ישראל הפטריוטים כולם מתבקשים לסכל את מזימת הרוסים באמצעות הכלי שנקרא ליברמן ולהקיא אותו מהמערכת הפוליטית וככה נסכל מזימות של אויבים !