ברק השתלח בביבי ומשפחתו ותקף את ליצמן: חרפה שהוא הכי מקורב

יו"ר 'ישראל דמוקרטית' הגיב לפרסומים עליו: "מעשה נבלה. עלילת דם מתועבת, שקרית" • על יאיר נתניהו: 'חרפה שמסית כבנו זוכה להגנה ציבורית, לחיי פרזיט ולאבטחת שב"כ צמודה" • על ליצמן: העובדה שתחת נתניהו שר בכיר שנאשם בחיפוי סדרתי על פושעים הוא מהכי מקורבים - חרפה היא
חרדים 10
ט"ו תמוז התשע"ט / 17.07.2019 21:51

יו”ר ישראל דמוקרטית, אהוד ברק, התייחס הערב (רביעי) בכנס ההשקה של מפלגתו בתל אביב, לצילומים בהם תועד  נכנס לביתו של המיליארדר ג’פרי אפשטיין שפורסמו בעיתון הבריטי ‘דיילי מייל’.

“כמותכם, אני קורא את הדברים המיוחסים לי וחשוב לי להבהיר כאן ועכשיו, באופן שאינו משתמע לשתי פנים – הדברים הם שקר וכזב”.

ברק טען כי מדובר בעלילה שרקח ראש הממשלה בנימין נתניהו. “נעשה בישראל ב-24 השעות האחרונות, מעשה נבלה. עלילת דם מתועבת, שקרית וחסרת כל בסיס. אך עלילת דם שאיננה מפתיעה. כבר יותר מ-25 שנה אנחנו חיים באווירה מורעלת, בה כל מי שמפריע לנתניהו וקיצוניו להגיע ולהיות בשלטון, הופך למטרה להסתה, לשקרים, הופך ל’בוגד’ וגרוע מזה.

“מדוד לוי, שכל חטאו היה רצונו לעמוד ביושר בראש הליכוד, ובגידה אישית של נתניהו הפכה אותו, במנגנון הכפשות והסתה, ל’בכיר בליכוד מוקף פושעים’, דרך מפקדי יצחק רבין – שהפך בהסתה, עליה ניצח ואותה תיזמר נתניהו – ל’רבין בוגד’ , ל’בדם ואש את רבין נגרש’, עד שהגיעו שלוש היריות בגב. יריות שהן תוצר של השקרים וההסתה”, האשים ברק.

לדבריו, “כך גם מאיר דגן בזמנו, ובאחרונה בני גנץ שהיה מטרה למסע שקרים מתועב – רק כי רצה להוביל לנורמליות בישראל, ולהבטיח שנתניהו לא יתחבא בשלטון, אלא יעמוד למשפט כמו כל אזרח. ועתה אני. זה חייב להיעצר וזה ייעצר. מסע ההסתה והשקרים הנוכחי רק מחזק את נחישותי להעביר את הרע והמסית הזה, משליטה בארץ שלנו האהובה”.

ברק הצהיר: “אף אדם לא יהפוך אותי לפושע או בוגד, רק משום שאני חושף בבוטות את מנגנון ההסתה והרס הדמוקרטיה של החשוד, שגר בבית שהיה פעם מעונו של יצחק רבין. אלימות כלפי נשים היא פשע נגד האנושות, הפשע הנפוץ והבסיסי ביותר, ויש למגרו”.

ברק, שעשה עסקים עם ג’פרי אפשטיין, אדם שהורשע לפני עשור בשל מעשים חמורים, טען: “אני פמיניסט. בעיני האלימות, והפליית, השתקת, והדרת נשים – היא פשע שהורס את יסודות השוויון והחרות.

“המעשים המיוחסים עתה לאפשטיין הם מתועבים, מעוררי זעזוע וסלידה בכל בן תרבות. ואם יורשע בהם הוא צריך להיות בכלא – לשנים. אלה מעשים המנוגדים לכל מה שאני, ומעולם לא היה לי חלק בהם.

“הנחיתי את עורכי דיני להוציא חברות שהוא קשור אליהן מהשקעותיהן בחברות שאני קשור בהן, ולהגיש תביעת דיבה כנגד העיתון המכפיש מאתמול. חשבתי שלאפשטיין הייתה מעידה חד פעמית. משהסתבר אחרת – אני מסיק מסקנות ומנתק כל קשר איתו”.

ברק המשיך להשתלח בנתניהו: “יכול כל אחד ליטול קורה מבין עיניו. שהרי תחת משטר נתניהו הפכנו גם למקום בו עבריינים שהורשעו, מתקבלים בלי סייג בכל מקום. העובדה שתחת נתניהו, עבריין שהורחק לצמיתות מהשרות הציבורי, ממשיך להיות מקורבו הקרוב ביותר ומרכיב הממשלות שלו – חרפה היא. העובדה שכל מי שהתלונן נגד העבריין הזה, נזרק ממשרד ראש הממשלה – חרפה היא.

“העובדה שתחת נתניהו, **** ומסית כבנו, זוכה להגנה ציבורית, לחיי פרזיט ולאבטחת שב”כ צמודה – חרפה היא. העובדה שתחת נתניהו שר בכיר שנאשם בחיפוי סדרתי על פדופילים, הוא מהכי מקורבים – חרפה היא. הסיפור האמיתי של הבחירה שלפנינו הוא שמערכת ההסתה של משטר נתניהו, מאיימת להרוס את הדמוקרטיה. היא משליטה במתכוון, כהניסטים משיחיים, גזענים, שרוצים פה, כמו שהבהיר שר החינוך שבחר נתניהו – מדינת הלכה משיחית – בה נשים פסולות להנהגה, להט״בים ידוכאו, אזרחים ערבים יופלו, ופלסטינים יהיו קורבן לאפרטהייד מדינתי ביהודה ושומרון”.

ברק לאיחוד בגוש השמאל ואמר: “מכאן הערב אני קורא גם להנהגת העבודה ומרצ – בואו נשלב ידיים, בלי תנאים מוקדמים – כדי להבטיח את עתידה של ישראל. אתה יודע ביבי, אתה לא תשתנה. אבל גם אני לא. אתה תמשיך להפיץ עלי שקרים ואני אמשיך להגיד עליך את האמת”.

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של ברק: “גם השקר הזה של אהוד ברק לא ימלט אותו מלהשיב לאזרחי ישראל על השאלה: מה עשה בביתו של שותפו וחברו הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין ועל מה ולמה קיבל מהקרן שלו 2.3 מיליון דולר על מחקר שלא היה ולא נברא”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברק ברח בורח ויברח
    18/07/2019 04:49
    ציפי
  1. זה לא פעם ראשונה וכנראה לא פעם האחרונה שברק בורח מאחריות ראה צאלים א ב כל העולם אשם פרט לו .נאחז בקרני המזבח גנץ דגן דוד לוי כאילו שבאמת אכפת לו מהם . ברק עם אגו מנופח באוויר
    .שחושב שעדיין הוא מפקד של נתנייהו .ולא זוכר שבזמן שהוא עשה עסקים במיליונים בן אם כשרים ובן אם לא .ביבי עשה דרך ארוכה לשרת את המדינה בצורה יוצאת מגדר הרגיל . ולא גנץ ולא לפיד לא ברק יכולים בכלל להתקרב אליו הוכיח בגדול שהוא ראש ממשלה הטוב ביותר שהיה (עם בן גוריון לא בטוחה )

  2. מעניין
    18/07/2019 14:37
    מיכמיכ
  3. עד כמה שזכור לי הפלשתינים הם לא ישראלים אז איך בדיוק יופלו לרעה פה?