צעיר חרדי מעמנואל חשוד שפגע בכ-60 ילדות ברשת

חרדי בן 26 מעמנואל נעצר בחשד לעשרות מקרים של פגיעה בקטינות ברשת • השתמש בזהויות וחשבונות שונים, שכנע אותן לשלוח לו תמונות - ולבצע מעשים חמורים מול המצלמה • נבדק חשד שבכמה מקרים אף הצליח להיפגש עמן • מעצרו הוארך ב-8 ימים, והמשטרה שוקלת לפרסם זהותו
חיים טוויל
י"ג תמוז התשע"ט / 16.07.2019 10:20

צעיר חרדי בן 26, מהיישוב החרדי עמנואל שבשומרון, שנעצר אתמול בחשד לעבירות חמורות שביצע ברשת האינטרנט – חשוד כי ביצע את העבירות כלפי יותר מ-60 ילדות ונערות ברחבי הארץ. כך דווח בחדשות 12.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (שלישי) את מעצרו בשמונה ימים, והמשטרה שוקלת לפרסם את זהותו – בשל החשד כי מדובר במספר גבוה יותר של קורבנות.

על פי החשדות שעלו בחקירה הסמויה, שהתנהלה ביחידה 105 של להב 433, החשוד יצר קשר עם הילדות והנערות באמצעות הרשת, ולאחר שביסס את הקשר עם הקטינות, הצליח לשכנע אותן לשלוח לו תמונות וסרטונים, לרבות חומרים המגיעים לכדי מעשים חמורים.

השיטה שבה הוא פעל מוכרת: יצר קשר בכינויים שונים וחשבונות שונים ברשתות, והצליח לשכנע את הקטינות לשלוח לו תמונות שלהן. אחרי ששכנע אותן לשלוח לו צילומים אישיים יותר, הוא גם ביקש מהן שיבצעו מעשים חמורים מול המצלמה.

הצעיר חשוד גם כי במספר מקרים הצליח להיפגש עם הקטינות ואף סחט באיומים את חלקן.

על פי החשד של החוקרים הוא אמר להן שאם הן לא ישלחו לו תמונות נוספות – הוא יפיץ את הצילומים שכבר יש בידו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות