​​​​​​​יאיר נתניהו צרח? • עו”ד יוסי כהן: “הוא עלם מקסים, מנומס ותרבותי”

אבי כץ
|
י"ב תמוז התשע"ט / 15.07.2019 11:53
עו”ד יוסי כהן מגיב על עדותו של ניר חפץ בנוגע לבנו של ראש הממשלה – שפורסמה ב’חדשות 13′ ועל מה שאמר יאיר נתניהו, כביכול, בחדר החקירות: “יש בינינו יחסי חיבה והערכה מיוחדים. איני מאמין שאמר מילה רעה עלי”

עו״ד יוסי כהן, הפרקליט של משפחת נתניהו, הגיב הבוקר (שני) על פרסום עדותו של ניר חפץ על יאיר נתניהו.

“האירוע המתואר על ידי ניר חפץ הינו פרי דמיונו. מעולם לא שמעתי את יאיר נתניהו מוציא ולו חצי מילה בעניין אלוביץ ומעולם לא הוצאתי את יאיר מהחדר.

“יאיר הוא עלם מקסים, מנומס ותרבותי שעומד בלחצים איומים בגלל מסע הציד כנגדו וכנגד משפחתו. יש בינינו יחסי חיבה והערכה מיוחדים. איני מאמין שאמר מילה רעה עלי”.

תגובת הפרקליט באה בעקבות חשיפת עדותו של עד המדינה ניר חפץ אמש בחדשות 13 על מעורבותו של יאיר בפרשת איש העסקים שאול אלוביץ.

על פי העדות, שנחשפה ב’החדשות 13′, במהלך ישיבה בה השתתף חפץ בבית ראש הממשלה, פרץ יאיר לחדר בו התנהלה הישיבה, וצרח: “אלוביץ לא מספק את הסחורה. הוא צרח וצרח עד שעורך הדין יוסי כהן שגם היה שם קם להוציא אותו מהחדר”.

בחקירתו, עומת בנו של ראש הממשלה עם עדותו זו של חפץ – ועל כך הוא ענה: “יוסי כהן, הנכה הזה, לוקח לו עשר דקות לקום, נראה לכם שהוא יכול להוציא אותי מאיזה חדר?”

תגובת יאיר נתניהו: “עוד עדות שקר של עד המדינה ניר חפץ. כדי להציל את עורו היה גם מעליל על משפחת נתניהו שהיא אחראית לרצח ארלוזורוב”.

לקראת הפרסום, יאיר התייחס  לכוונת חדשות 13 לפרסם כתבה בנוגע אליו, והגדיר את הערוץ כ”ערוץ תעמולה”.

על כתב המשפט של הערוץ, אביעד גליקמן, כתב: “הידוע בכינויו ינשוף”.