שבה מנטילת ידיים לסעודה וגילתה: אביה הכניס דבר נורא בצלחת שלה

תושב אשדוד חשוד כי כאשר בתו בת ה-10 הלכה ליטול את ידיה לפני סעודת שבת - שפך אקונומיקה אל תוך צלחת האוכל שלה • שוטרים שהוזעקו אל הבית על ידי האם, עצרו את האב - שטען בחקירה: עשיתי זאת כי התחצפה, לא התכוונתי שתאכל • מכחיש החשדות: "מדובר בסכסוך גירושין"
חיים טוויל
י"א תמוז התשע"ט / 14.07.2019 14:14

חרדי, תושב אשדוד בן 56, נעצר בשבת בחשד ששפך אקונומיקה לתוך צלחת האוכל של בתו בת ה-10.

בליל שבת התקבל במשטרה דיווח מתושבת אשדוד, לפיו היא חושדת שבעלה שפך בתחילת סעודת ליל שבת אקונומיקה אל תוך צלחת האוכל של בתם.

לטענת האם, היא הריחה את האקונומיקה בצלחת המזון של בתה, לאחר שמעשיו של בעלה עוררו את חשדה, וכי אלמלא הייתה מבחינה בכך – היה נגרם אסון.

האם הוסיפה וטענה, כי בעלה היה אלים נגדה ונגד הילדים מזה תקופה, וכי בבית הייתה אווירת פחד מפניו.

מהמשטרה נמסר: “בערב שבת התקבל דיווח מתושבת אשדוד כי היא חושדת שבעלה בן 56 שם בעת ארוחת הערב חומר חשוד כאקונומיקה בצלחת האוכל של בתם בת ה-10.

“שוטרים שהגיעו למקום החלו בבדיקת נסיבות האירוע ובסריקות שנערכו החשוד אותר לאחר ששב אל ביתו. הוא נעצר לחקירה בה מסר גרסתו ומעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים. חקירת המשטרה נמשכת”.

לפי ‘ישראל היום’, במהלך הדיון שהתקיים אמש (מוצאי שבת) בהארכת מעצרו של האב בבית משפט השלום באשקלון, טען נציג המשטרה כי לפי החשד, האב ביקש מבתו ליטול ידיים לפני שהחלו בסעודת ליל שבת – ובזמן שהבת נטלה את ידיה, הוא שפך אקונומיקה לתוך צלחת האוכל שלה.

הילדה בת ה-10 העידה במשטרה כי כשחזרה לשולחן מנטילת הידיים, הסתכלה בצלחתה וראתה “משהו מבעבע”. לדבריה, מצלחתה עלה ריח חריף של אקונומיקה.

לפי עדות הילדה, לאחר שהריחה את האוכל הבינה כי משהו אינו כשורה ושאלה את אביה לפשר הריח המוזר בצלחת האוכל, והוא בתגובה השיב לה כי שם אקונומיקה באוכל.

לדבריו, הוא עשה זאת משום שהיא התחצפה אליו.

עו”ד דוד כץ , פרקליטו של האב מהסנגוריה הציבורית, טען כי האב מודה ששפך את האקונומיקה אל תוך האוכל, אך לגרסתו לא הייתה לו כל כוונה שבתו תאכל את האוכל עם החומר הרעיל. לדבריו, הוא רק רצה בדרך זו להוכיח אותה, לאחר שהתחצפה אליו.

הפרקליט טען עוד, כי לא הייתה לאב כל כוונת אלימות במעשיו, וכי האיש מכחיש את כל החשדות בדבר אלימות כלשהי. הוא  טען עוד, כי מדובר בחלק מסכסוך גירושין בו בני הזוג נמצאים.

בית משפט השלום הורה להאריך את מעצרו של האב עד ליום רביעי. חקירת המשטרה נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות