ביבי על הרהב של נסראללה: “אל יתהלל חופר כמפתח…”

ראש הממשלה הגיב הבוקר על הנאום הרברבני של נסראללה בו 'חשף' את מפת 1,000 היעדים האסטרטגיים בישראל: "אם חיזבאללה יעז לעשות איזו שטות ולתקוף את ישראל - ננחית עליו ועל לבנון מכה צבאית מוחצת • אבל בניגוד לנסראללה, אני לא מתכוון לפרט את התוכניות שלנו" • צפו
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשע"ט / 14.07.2019 11:50

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לאיומים שהשמיע מנהיג החיזבאללה חסן נסראללה.

״בסוף השבוע שמענו את דברי הרהב של נסראללה על תוכניות התקיפה שלו. שיהיה ברור שאם חיזבאללה יעז לעשות איזו שטות ולתקוף את ישראל – ננחית עליו ועל לבנון מכה צבאית מוחצת”, אמר נתניהו.

”אבל בניגוד לנסראללה, אני לא מתכוון לפרט את התוכניות שלנו. די להזכיר שבמשך שנים נסראללה חפר מנהרות טרור שהשמדנו תוך ימים. על כל זה נאמר – אל יתהלל חופר כמפתח”, הוסיף ראש הממשלה.

בנאום שנשא ביום שישי לציון 13 שנים ל’ניצחונו מלחמת לבנון השנייה, הציג מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה את מפת היעדים האסטרטגיים שסימן ארגון הטרור בישראל.

לדברי נסראללה, ישנם יותר מאלף יעדים כאלה ב’בנק המטרות’ שלו.

הנאום, ששודר בערוץ אל-מנאר של חיזבאללה, הועבר בשידור ישיר למעוז חיזבאללה ברובע הדאחייה בפני אלפי פעילים ותומכים של ארגון הטרור השיעי.

“אנחנו לא זקוקים לפצצות ולנשק גרעיני”, אמר. “הנשק הגרעיני שלנו הוא מתקן האמוניה של ישראל בחיפה, ואחד או שני טילים שלנו. טיל אחד על מכל האמוניה בחיפה יספיק. מה יהיה מספר ההרוגים? עשרות אלפים. מספר הפצועים? גם עשרות אלפים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות