‘כשהמצלמה כובתה ביבי אמר: הם יצטרכו ללמוד שטבריה חילונית’ I רון קובי, ראיון

"לחרדים יש מערכת תקשורת של הרבה מאד אתרי אינטרנט, שכל היום מלבים יצרים • יש להם אנשי תקשורת בשטח שרק אלוקים יודע כמה פייק ניוז ותרעלה הם שופכים לתקשורת הכללית • זה לא נרגע אף פעם. אנשים בב"ב מתקשרים לאיים עלי • תקשיב טוב, גם חרדים יהיו ברשימה שלי"
חרדים 10
ט' תמוז התשע"ט / 12.07.2019 16:32

רון קובי, המצהיר כי יתמודד בבחירות לכנסת ה-22 בראש מפלגת ‘ימין חילוני’, העניק היום (שישי) ראיון לאלי לוי וענבר דותן ב’רדיו חיפה’ – והצהיר כי ברשימתו יתמודד חרדי.

אלי לוי: אני רוצה לספר למאזינים שלא יודעים שהאנרגיות של רון קובי הן כי בבוקר, במקום לעשות סיור עם האוטו כמו כל ראשי הערים שנוסעים במזגן, הוא רץ 6.5 ק”מ ורואה דברים שאחרים אולי לא רואים

רון קובי: רואים דרך הרגליים…

ענבר דותן: זה באמת נכון שאם היית נכנע לש”ס ונותן להם תפקיד כל הרעש סביבך היה נרגע?

רון קובי: אני לא יודע אם זה בטוח היה נרגע, את צריכה להבין, היינו השבוע ברמת גן, החבר’ה האלה שיושבים בפוליטיקה בטבריה הם כפופים לאריה דרעי, לאנשים שקשורים למועצת גדולי התורה, הכל שם יצרי מאד ויש להם מערכת תקשורת של הרבה מאד אתרי אינטרנט חרדיים, שכל היום מלבים את היצרים.

“בנוסף לזה יש להם אנשי תקשורת בשטח שרק אלוקים יודע כמה פייק ניוז וכמה תרעלה הם שופכים לתוך התקשורת הכללית. זה לא נרגע אף פעם. תשמעי, אנשים בבני ברק מתקשרים לאיים על החיים שלי.

אלי לוי: צריך להבין, 8 אנשים נעצרו בחצי שנה האחרונה בחשד שאיימו לרצוח את רון קובי. לא אחד, לא שניים, לא איזה קוקו אחד ברשת החברתית, 8 אנשים! הוא מאובטח ברמה הגבוהה ביותר. והכל כי הוא הולך עם הדגל של המהפכה החילונית, את מבינה לאן זה הגיע? זו מדינת ישראל.

רון קובי: אנשים לא מבינים, בגדול אחרי 8 חודשים נהייתה כמו תנועה, תנועת מרי, אבל מצחיק לומר תנועת מרי אזרחית כי רוב מדינת ישראל חילונית ותראה מה נהיה. 120 חברי כנסת, תראה לי אחד או שניים, חוץ מליברמן, שזה קרה רק בסוף, כולם ממלאים את הפה שלהם במים. אף אחד לא עושה שום דבר.

אלי לוי: באחד מהלייבים שלך שהביא מאות אלפי עוקבים ואחר כך הגיע למהדורות החדשות, ישבת עם ראש הממשלה ורעייתו ב’לידו’ בצורה נינוחה. מה אומר לך ראש הממשלה כשהמצלמה נכבית, כשהאייפון נכבה? תמשיך בדרך שלך? כי אתה איש ליכוד.

רון קובי: היום אני יכול לספר לך, אני מרשה לעצמי להגיד את זה. אמר לי ראש הממשלה, הם יצטרכו ללמוד שזו עיר חילונית. במילים האלו. הנה אני אומר את זה, פעם ראשונה אני אומר את זה.

אלי לוי: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לרון קובי על שפת הכנרת, שאריה דרעי צריך ללמוד שטבריה עיר חילונית?

רון קובי: הם יצטרכו להבין שזו עיר חילונית וזו עיר תיירות. תראה, אין מה לעשות, אתמול שאלו אותי בערוץ 20 בטלויזיה, אתה פגשת את נתן אשל? אז מי זה נתן אשל? אני לא יודע איך הוא נראה בכלל!

אני אומר חד משמעית, ראש הממשלה בנימין נתניהו יצטרך להבין שרון קובי והימין החילוני כנראה יהיו הצ’אנס היחיד שלו להרכיב ממשלת ימין שתכפה את 62 המנדטים.

אלי לוי: אתה רץ לכנסת, אתה רוצה להיות חבר כנסת ושר ואתה הולך עם הטיקט של הימין החילוני. למה אני עדיין לא רואה אותך בסקרים של ספי עובדיה איילה חסון דנה וייס ואחרים?

רון קובי: אתה צריך להבין. כדי להיות בסקרים של הטלוויזיה הם מבקשים שנראה להם סקר חיצוני שמראה שאנחנו עוברים את אחוז החסימה.

אלי לוי: ויש לך סקר כזה?

רון קובי: יש לי. הם רוצים אחוז אחד, אני לא מראה להם את הסקרים שלי. הסקרים של הטלוויזיה היום הם סקרים שאני אפילו לא סופר אותם, כי עושים אותם על 500 איש, הם לא רציניים, ראיתי במערכת הבחירות הקודמות כמה הם טעו.

אלי לוי: רק מזכיר לך ולמאזינים שהסקרים נתנו לבנט ושקד 8-10 מנדטים, ואיפה הם עכשיו?

רון קובי :נכון, ואף אחד לא נתן לביבי יותר מ-25. אני יכול, ואתה יכול לשאול גם את אנשי ביבי, וזה לא סוד שעזרתי להם בבחירות הקודמות – אני היחיד שנתן להם בין 35 ל-36 מנדטים בסקרים שלי. מערכת הסקרים שלי, אני יודע לסקור היום בין 3000 ל-12000 איש.

אלי לוי: יש יורש למינה צמח, רון קובי (צוחקים)

רון קובי: תקשיב טוב. הליכוד 25 מנדטים, כחול לבן 25 מנדטים, שים לב טוב שלא סקרו את הערבים שיגיעו ל-14 ואולי 15 מנדטים, שים הכל במיקסר אחד גדול, הסקרים לא יודעים כמה אנשים יילכו להצביע, הסיכוי שאנשים לא יילכו להצביע הוא גדול מאד, ולכן הסקרים לא מאד מעניינים אותי. חבורה של 500 איש שנמצאים בטויטר הישראלים חושבים שהם קובעים.

אלי לוי: אתה צודק, כי בטוויטר מחבקים את אהוד ברק, ואני מסתובב בשטח ולא שמעתי על אחד שהולך להצביע לאהוד ברק.

ענבר דותן: שמעת אחד שרוצה להצביע לרון קובי?

אלי לוי: המון! כל הפוליטיקאים מהצד הימני, חילונים, מחקים את רון קובי את מה שהוא עשה. תראי את כרמל שאמה, איש ליכוד, שהיה חבר כנסת, תראי איך הוא רואה מה רון קובי עשה ומחקה אותו ברמת גן.

רון קובי: רון קובי נמצא בחופים, עושה סרטוני לייב, ומי מחקה אותו? ביבי נתניהו. הנה אני אומר לך תקשיב טוב, אנשים עוד לא קולטים את החשיפה שלנו למה שקורה בארץ, ותקשיב לי טוב – גם חרדים יהיו ברשימה שלי.

אלי לוי: גילוי נאות, תוך כדי שאני מדבר איתך עשרות הודעות אני מקבל מאנשים שקשורים לאריה דרעי וש”ס וכועסים עלי. ואגיד משהו שיכעיס אותם אולי עוד יותר. אני אומר לך ענבר, קחי את האוטו וסעי לטבריה, תסתובבי חצי שעה עם רון קובי, מגנט.

רון קובי: אני אעשה איתך תרגיל אחר, אני אבוא אליך לחיפה ותסתובבו איתי בחיפה ותראו את המגנט. רוצים מחר בחוף טנטורה?

אלי לוי: לא לא לא, שבת.

רון קובי: שבת הכי טוב.

ענבר דותן: לא, אנחנו אוהבים את שבת בבית.

אלי לוי: חברים, האיש הזה אומר בקול את מה שאנחנו, שגדלנו בבתים מסורתיים, רוצים שיקרה פה.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רון קובי
    12/07/2019 17:50
    טבררינ
  1. על אפם של כולם רון שר הפנים!!

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   24/07/2019 22:37

      חח

    • עמיחי   24/07/2019 23:25

      עוד יסופר יתואר וידובר על מי שהיה רון ובעיקר על מה שלא היה.

  2. קוביאנסקי
    13/07/2019 22:22
    ירון
  3. הקובי הזה חתיכת חולירע. ייעלם מהר בע”ה במהרה בימינו.

  4. קוברן
    13/07/2019 23:38
    דוד
  5. אתה חולה נפש למזרע במחלקה הסגורה דפיוק

  6. האסון של המדינה -אלו החרדים הבטלנים
    16/07/2019 08:48
    פופ
  7. למה חרדים כל הזמן מקללים.
    התורה מבקשת לדבר בנחת.