אבידר מגלה מה יקרה להנייה אם שרה נתניהו תתמנה לראשת ממשלה

ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו תקף הבוקר ב'שישי קק״לי לוקאלי': "צריך לשחרר את המקום של גפני בוועדת הכספים - והמזל יזוז. צריך להזיז את ליצמן, כדי שתושבי ישראל יקבלו שירותי בריאות ראויים"
אריה ריבקינד
ט' תמוז התשע"ט / 12.07.2019 11:53

ח”כ אלי אבידר מישראל ביתנו תקף הבוקר (שישי) באירוע ‘שישי קק״לי לוקאלי’ בהנחיית עקיבא נוביק את ראש הממשלה, רעייתו והנציגים החרדים.

“אני רוצה להגיד משהו על הבית בבלפור”, אמר הח”כ הטרי מישראל ביתנו. “אני חושב שלשרה נתניהו יש עוצמה יותר מכל ראשי הממשלה שכיהנו כאן בעשר שנים האחרונות. אם שרה נתניהו תתמנה לראשת ממשלה, איסמעיל הנייה לא יקבל 25 מיליון דולר במזוודות כל חודש, אלא 25 מיליון קרציות”.

על ראשי הסיעות החרדיות אמר: “צריך לשחרר את המקום של גפני בוועדת הכספים – והמזל יזוז. צריך להזיז את ליצמן, כדי שתושבי ישראל יקבלו שירותי בריאות ראויים. צריך להזיז את אריה דרעי ממשרד הפנים, כדי שמועצות מקומיות יקבלו סיוע, צריך לשחרר את סמוטריץ’ ממשרד התחבורה כדי שהרכבת תעבוד בשבת”.

על מצב הביטחון – אמר אבידר: “אם החלטת להפוך להיות סמרטוט רצפה אל תתפלא שכל השכונה מגיעה לנגב עליך את הרגליים. חמאס לא מפחד מישראל ולא יפסיק לפגוע למרות דברי ביבי בתרגילי צה”ל”.

על  ביקרו של ראש הממשלה בהוסטלים באשקלון – ביקור שהטריף את ישראל ביתנו – אמר: “נתניהו משתמש בעולים מחבר העמים רק בבחירות”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תשובה לאלי אבידר
    12/07/2019 15:14
    יהודיה
  1. אני מתביישת שאנשים כמוך מאכלסים את כנסת ישראל, גם אתה וגם ראש המפלגה שלך שני קיקיונים ומוקיונים, אני חושבת שטוב יהיה אם אתה וראש המפלגה שלך וכל הזחוחים שמצביעים לכם ישארו מחוץ לכנסת , כדי שתזיזאת הרב גפני המשמש בתפקיד מספר קדנציות תצטרך לנסוע לרוסיה כדי ללמוד שם חשבונאות וכלכלה . אני לא מבינה איך הולכתם שולל אנשים שיצביעו בעדכם, אבל אלה הם הגויים שליברמן הביא ודאג שיקבלו אזרחות כאן בארץ שלי . מקווה שתיפלו בבחירות הבאות ותלכו להביתה.אתם שונאיישראל השורשים שלכם מגויים, פסולים שבאו בתוך עם ישראל.

  2. אבידר תלך הביתה . מי אתה שתעיף את גםני וליצמן
    12/07/2019 15:20
    אני
  3. סה”כ אתה זנב לשועלים. תשב בשקט, מדינת ישראל היא מדינה יהודית והלאום יהודי,תורת ישראל אחת ורב העם תומכים ביהדות, זה שהביא ליברמן 2.5 גויים מרוסיה ורוצה להפוך את ישראל לרוסיה הקטנה , נשאר לו ולך רק לחלום. לנו יש אחד שהוא מעל כולם והוא מחליט עבורינו על גל צעד ושעל וז הגדול מכולם זה הקדוש ברוך הוא ומי שפוגע בילדים שלו הוא יפגע בו בצורה כזו שיותר לא יפתח את ביב השופכין המצחין שלו על רבנים ותלמידי חכמים. והכל זה שאלה של זמן. לו יש זמן גם לנו.

  4. בן ציון
    12/07/2019 18:08
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. …מה חדש שכל אושיות המדינה נרמסו ברגל גסה כשהגסה הזאת …הפליליסטית הזאת נכנסה למוסד ממשלתי…אז מה זה קשור לדתיים…תתרכז בזוועה הזאת שעם ישראל זכה לו ברוב אהדה …לא יהיה לה עתיד ורוד יותר …ובקרוב מאד…

    • דדי   13/07/2019 06:32

      מר אבידר שמעתי אותך בעבר מתבטא הפוך מהיום חבל שאתה מתנהג כמו גמד שרוצה לרצות את הבוס.

  6. בחירות בכל שנה יביאו אותנו לשלטון אמין ומתוקן !!!
    13/07/2019 00:28
    בן הארץ!
  7. צריך מאד וחייבים מאד להפסיק, את הכוח הרב שאנחנו נותנים לפוליטיקאים בבחירות !
    וזהו שינויי שיקרה , רק כשנעבור לבחירות בכל שנה !
    כי הבחירות הם הכוח היחידי שיש לנו האזרחים , נגד הפוליטיקאים , שפוגעים ומשחיתים את חיינו !
    ולבחירות בכל שנה יש כוח רב מאד , להביא ולגרום לפוליטיקאים , לשרת אותנו בנאמנות !
    וזהו כוח שבאופן ברור מאד , יאלץ אותם , לקיים את הבטחותיהם אלינו בבחירות !י

  8. בחירות בכל שנה יביאו עלינו שילטון אמין ונאמן לעם !
    13/07/2019 00:30
    בן הארץ !
  9. יש להפסיק, את הכוח הרב שאנחנו נותנים לפוליטיקאים בבחירות !
    וזהו שינויי שיקרה , רק כשנעבור לבחירות בכל שנה !
    כי הבחירות הם הכוח היחידי שיש לנו האזרחים , נגד הפוליטיקאים , שפוגעים ומשחיתים את חיינו !
    ולבחירות בכל שנה יש כוח רב מאד , להביא ולגרום לפוליטיקאים , לשרת אותנו בנאמנות !
    וזהו כוח שבאופן ברור מאד , יאלץ אותם , לקיים את הבטחותיהם אלינו בבחירות !י

  10. שרה המאיימת
    14/07/2019 11:36
    הצופה
  11. אולי זה באמת רעיון טוב .שתי ציפורים במכה .נשלח את גברת נתניהו לעזה שתהיה פסיכולוגית שם עם הנייה ויהיה לנו שקט משניהם