ביבי: לחקור אותו על השותפות עם אפסטין I ברק: אין מה לחקור, מודה

אחרי ש'הארץ' חשף את השותפות של ברק עם העבריין המורשע, המליארדר ג'פרי אפשטיין, שנעצר השבוע שוב - ראש הממשלה דרש לפתוח בחקירה נגד ברק
חרדים 10
ט' תמוז התשע"ט / 12.07.2019 00:50

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא הערב (חמישי) לחקור את  אהוד ברק בעקבות החשיפה ב’הארץ’ על חברת הסטארט אפ שהקים לפני ארבע שנים ביחד עם המיליארדר היהודי ג’פרי אפשטיין – שנעצר השבוע בניו יורק והואשם בביצוע מעשים חמורים בקטינות.

בתגובה השיב לו ברק בטוויטר: “אין מה לחקור – אני מודה. נתתי הזדמנות שנייה. גם לג’פרי, גם לביבי. שניהם הסתבכו כהוגן בפלילים. מצפה משניהם להשעות את עצמם עד לבירור האמת”.

ב’הארץ’ דווח כי ברק הקים בשנת 2015 חברה שעוסקת בשירותי וידיאו ואודיו ממוקדי חירום ברחבי העולם. כיוון שרשם אותה על שמו בלבד, לא ניתן היה לדעת מי השקיע בה. יחד עם זאת, ברק גייס מאחורי הקלעים את אפשטיין כדי שישקיע בחברה מיליוני דולרים.

הבוקר, בראיון בגלי צה”ל נשאל ברק על המכר שלו, ג’פרי אפשטיין – ואמר: “מי שהציג לי אותו הוא שמעון פרס לפני 15 שנה, הוא לא היה עבריין ולא כלום. מדובר באדם שאני מכיר אותו, נפגשתי איתו מפעם לפעם, הרבה פחות פעמים ממה שנפגשו איתו טראמפ או קלינטון. הוא לא תמך בי פוליטית ולא שילם לי כסף. אין לו שום השפעה פוליטית, אני מעולם לא השתתפתי בשום מסיבה בביתו. הוא לא חבר קרוב אבל אדם שאני מכיר ופגשתי ואני לא מתעלם מזה”.

בעבר פורסם כי ברק הופיע בספר שחור של אפשטיין שנתפס במהלך פשיטות קודמות בביתו.

ברק גם תועד יוצא כשהוא מחופש מביתו של המיליארדר הניו יורקי.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות